Gå til innhold

har ikke begynt med prevansjon enda..flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt tanken engang, men har cerazette stående i skapet...Men vil ikke ta de..Er litt redd for at de skal påvirke melka, ho eller meg...

Sex har vi da ikke så:P Av utmattelses grunner... "hadde oss" nå juleaften, og ho ble født 29/11...ikke av det deiligste jeg har vært borti...

Har ikke så veldig behov for å kose med gubben om dagen, litt fælt egentlig...Burde jo pleie kjerleiken! Men orker ikke... jeg går med ho hele dagen og natta, han er så vidt med henne..

Uansett, kan vel drøye ppillene til ho er et halvt år? Til ho begynner med noe annet enn pupp.. ammer/pumper og gir litt mme her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og har heller ikke tenkt å begynne på noe. Det får holde med kondomer. Har begynt å få en gal tvangstanke om to tette...

Skrevet

her å:P hehe...

drømmer om å reise på sykehuset for å føde igjen..scary men!

har planer om å la ho være bebis til ho er ihvertfall 1,5 år..:)

Skrevet

Gutten min er 7 måneder og jeg har heller ikke begynt med noe. Har tenkt å drøye til jeg får tilbake mensen. Tar sjansen på at jeg ikke blir gravid på den første eggløsningen. Og skulle jeg bli det, så blir det vel 2 tette da!! :-)

Skrevet

Eg vil berre sei at me brukte heller ikkje prev etter nr 2, og no har eg nr 3 på 8 mnd...hehe...han kom til ved eit "uhell",når nr 2 var 5 mnd.....

Så ver forsiktige om de ikkje vil ha 2 tette=)

Skrevet

begynte på cerazette.. men slutta igjen etter 1,5 uke pga bivirkninger.

Så da blir det kondom enn så lenge.. vi har to tette og skal IKKE ha flere.. så her blir det ingen unnasluntring ;) Tror det blir kutting av strengen på sambo.. men usikker da vi "bare" er 26 og 30.

Skrevet

Begynte på cerazette for 3 uker siden og slutta i går..stakkars lille snuppa reagerte med en gang og når den første blødningen kom,ble hun helt krakilsk og nektet så og si å spise. Nei..aldri mer piller for min del..så får nå heller det bli to tette..som min svigermor sa så fint.."det blir jo ikke akkurat skandale om du hadde blitt gravid nå"...snuppa er 4 mnd..mannen vil ha to tette,men jeg kunne no godt ha ventet iallefall 1 år før ble jeg ble smelt på tjukka igjen :-)

Skrevet

skulle gjerne hatt to tette om jeg slapp å gå gravid i ni måneder først...

Er såpass egoistisk at jeg vil ha rødvinen min en liten stund til! Og liten lysten på kvalme og bekkenløsning nå med en liten en.

Skulle ønske mannen min kunne gått gravid denne gangen. Hadde passet meg alldeles utmerket.

Skrevet

Åh.. deilige, herlige glass med rødvin (hvitvin og øl). Elsket alt med å gå gravid, bortsett fra deilige sommernetter UTEN avkjølt vin eller utepils *SUKK* (Neida, er ikke alkoholiker). Men gleder meg til å gå gravid igjen og håper på to ganske tette.

Vi bruker ikke prevansjon, men vurderer om jeg kanskje burde (men da ikke hormoner)... Vil gifte meg før jeg blir gravid med nummer 2...

Skrevet

Prevansjon, trenger jeg det? Må kanskje ha sex først?? Svarten heller altså, det gjør så sabla vondt!! Gjør fortsatt vondt når jeg sitter (kjenner det i skrivende stund), snart 4mnd etter fødsel. Men vi øver, og håper på bedre dager for min del:) Ønsker meg faktisk litt en til snart, føler vi spiller bingo, hehe...

Skrevet

Har heller ikke begynt, og har ikke lyst å bruke p-piller. Er redd det kan påvirke melken eller noe sånt, pluss at jeg har gått opp i vekt så veldig mye siden jeg begynte på p-pillene (før jeg sluttet og ble gravid da) at jeg orker ikke mere. Har egentlig lyst på to tette, men som en annen sa, da må man først ha sex - og her i huset skjer det ingenting. Trenger for så vidt ikke prevensjon. :-)

Skrevet

sånn sett har ikke behovet for prev. vært veldig stort her heller. Her er det ikke vonde sting som er problemet, men rett og slett lysten. Får jo en god overdose kroppskontakt i løpet av en dag med småen. Og med søvnmangel og det hele, prioriteres slacking og soving på soafen etter at arvegodset er i seng. Men nå er jeg snart jomfru igjen, så får snaaaaart gi meg selv et spark bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...