Glad tobarnsmamma Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en Emmaljunga Edge Duo, og vil snart gå over fra bagdelen til sportsdelen. Men jeg har ikke fått med noe fottrekk til den, bare et til bagen. Er det en feil? Blir jo veldig kaldt uten et vindtett fottrekk?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Skal følge med eget fottrekk til sportsdelen ja. Ville tatt kontakt med forhandleren der du kjøpte vogna, da får du helt sikkert et.
Glad tobarnsmamma Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Ja, men den er over ett år gammel, og jeg finner selvfølgelig ikke kvitteringa... :-(
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Er jo lov å prøve seg :-) Eneste som kan skje er at du får et nei.
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Det er nå lov å prøve seg likevel. Det fottrekket er forresten ikke all verdens, spør du meg. Jeg er ikke sikker på om det er ordentlig vindtett en gang.... Men kan jo være greit å ha, selvfølgelig.
solskinn +;) Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har den vogna.. Jeg bruker det samme trekket som jeg hadde på bagen. Det er en glidlås og inni ligger det rulla sammen litt ekstra stoff som jeg bruker som fortrekk på sportsvogna.....
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har Smart modellen, og den må jeg bruke samme som bagen, bare det er glide lås på.. Men venninna mi har Edge og der er det to trekk ja.. Om du ikke har glidelås på den ville jeg bare ringt å hørt iallefall Skader ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå