Gå til innhold

Noen som har kjøpt teutonia spirit s3 2009 modell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke kjøpt den enda, er litt tidlig for vognshopping enda. :-) Men jeg skal kjøpe den når den tid kommer. Hade S3 til datteren min i 2005 og var kjempefornøyd!

Nå har jo Teutonia dessuten gjort noen forbedringer på vognen, bla bedre hjul, så jeg gleder meg til å trille i høst.

Jobber selv i barnevognbutikk, og synes S3 er den absolutt beste vognen på markedet.

Hos meg stod det mellom den og OTH.... Ble tilslutt teutonia s3 pga str på bag. Så nå har jeg teutonia 2009 med vario plus hardbag! Er strålende fornøyd, og har både brukt den på humpete veier, i dyp snø og slaps!

kunne ikke fått bedre vogn jeg!:)

Pluss den tar liten plass i bil!

ANBEFALES:)

Annonse

Hei! Kjøpte denne i Sverige i helgen,,,,,ikke trillet enda men vogna virker helt topp!! Har flere venninner som har denne og er veldig fornøyd. 2009 modellen har i tillegg til bedre hjul også fått enklere klikk system for sittedel/bag, kjempelett å bruke , )

Vi skulle ha Fashion bag, men etter utprøving og anbefaling i butikken endte vi opp med Vario plus ( kombi hard bag ) da den er enklere i bruk og har bedre plass. På Babyshop var det samlet pris på 8500 kr, i Sverige batalte vi 6100 norske!

Jeg har hatt 4 vogner tidligere og tror endelig jeg har funnet drømmevogna......... Lykke til , ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...