Bethenc Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Til dere som går på progestan kule tabl. så lurte jeg på om noe kom ut igjen? Unnskyld den direkte talen, men når jeg er på do og tisser så komemr det liksom små hvite prikker i urinen(når jeg ser i do), som ser ut som rester. er så redd for at jeg ikke fåt i meg nok... går eller er dere i ro etterpå? klem
snuffe Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jepp. Det er et søl, var i hvert fall det da jeg gikk på 600 mg/daglig. Nå har jeg trappet ned til 200, det kom seg. Til å begynne med lå jeg litt etter pillene morgen og kveld, midt på dagen hadde jeg sjelden anledning til det. Nordica anbefalte å ligge 20 minutter om man hadde muligheten.
Alvepia *happy mum* Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hei. Jeg tar 2 stk x 3 daglig. Å har fått beskjed om å ligge 30 min etter. Her kommer det også mye rester, men de sier det er helt normalt.
Bethenc Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 jeg også går på 2x3 ganger daglig, men nå prøver jeg å ligge så mye som mulig om dagen jeg da. for å gi dette helt ro.. takk for tilbakemeldinger jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå