lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Hun er 11 mnd (blir 1 år 26.03)... Hun nekter MME, og morsmelk er det desverre tomt for...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Ja, det kan du. Jeg gir til jenta mi og hun er 1 år om 2 uker ) Bare begynn forsiktig og øk etterhvert, kan være hun reagerer på kumelk for magen
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Tuusen takk for svar! :-) Lett-melk, eller H-melk? Eller ekstra lett kanskje? Skal jeg blande det ut med vann i starten, eller skal jeg gi ren melk?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 jeg har brukt extra lett melk, for det er den som vi drikker her i huset.. men hun skal begynne å få lett-melk. Jeg har blandet vanlig kumelk sammen med mme i begynnelsen i 1 uke. men nå får hun bare kumelk eller blander litt enda, for har så mye mme pulver igjen så må få brukt det opp... Men du kan begynne å gi ren kumelk, ikke noe problem. bare som sagt begynn forsiktig å øk etter hvert. Håper hun liker det ) Jenta mi er ikke så glad i melk lengre, så ikke mye mme eller vanlig kumelk jeg får i henne.. så det er litt kjedelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå