Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Rangerer: Gustav - en av mine absolutt favoritter. Har "alt". Jacob - veldig vakkert og sjarmerende. Sebastian - fint og internasjonalt. Emil - søtt nok, men jeg synes det er barnslig på en 40-åring. Sander - samme med Emil.
LilleTrille med en tulle Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Emil er søtt og fint Jacob er et flott navn Sander er litt "kjedelig" i mine øyne, vet ikke helt hvorfor Gustav er veldig klassik og stødig, kanskje litt søtt også. Sebastian er et flott navn. Syntes alle navne forslagene dine var fine. Alle er gode navn, som alltid vil være der tror jeg. Favoritten er Sebastian. Lykke til!
prebs Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Du har god smak =) 1.Jacob - kunne brukt selv hvis det ikke var så poppis 2.Gustav - et koselig navn på vei opp Jeg liker både Emil, Sander og Sebastian også, men klarer ikke å rangere dem i forhold til hverandre.
Vannmann35 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Gustav og Jacob er flotte navn, men ville valgt Gustav da Jacob er så veldig mye brukt nå.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 1) Emil - fint fint. 2) Gustav - Stilig og pent. 3) Jacob - fint, men med k. 4) Sander - greit nok. 5) Sebastian - ikke så glad i.
Hvitkløver2020 Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 1: Emil er fint men veldig mange heter det. (her vi bor) 2: Jacob liker jeg godt. oldefar het d, så vi har tenkt tanken...=) 3: Sander er oxo fint og koselig.. 4: Gustav er navnet på bestefar,litt gammeldags,ville ikke brukt det... 5: Sebastian er en helt annen sjanger..liker det godt men mange har det...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 1: Emil herlig navn (favoritten) 2: Jacob ok navn 3: Sander søtt navn 4: Gustav ikke pent 5: Sebastian fint navn
År og dag Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Liker dem alle sammen, egentlig. Emil: Et koselig navn, liker imidlertid ikke så godt Emiiiil-uttalelsen, har hørt folk på Østlandet si det. Jakob: Ville ha skrevet det med k. Fint navn, passer like godt på en gutt som på en mann. Sander: Liker det også. Gustav: Sannsynligvis favoritten av de navnene du nevner her. Liker det bedre og bedre. Et skikkelig navn. Sebastian: Jeg synes at det er det mest pinglete av navnene du nevner, kanskje Sander også kan oppleves som litt veikt, forresten. Men liker forsåvidt navnet allikevel, he,he. Men du skjønner sikkert at jeg ikke ville ha valgt det.
erteposen + 4 Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Ranger: 1. Gustav. Svenskt, men stødig og ikke så mye brukt. 2. Jakob, populært navn som holder stand. 3. Emil. Søtt og rampete. 4. Sander. Liker ikke 5. Sebastian. Liker ikke, kanskje mest fordi det er litt belasta her:)
trebarnsmamma84 Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 nydelige navn=) sjølv har eg sander og emil=) 1.sander og emil: 2 fantastisk nydeige navn..... 2.gustav: stødig og fint navn 3.jacob: fint navn 4.sebastian: fint men kanskje litt mange som heiter det???
MirandaC Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 1: Emil - pent! 2: Jacob - Fiht, men liker det ikke sånn kjempemye.. 3: Sander - Kjempefint , kunne brukt det. 4: Gustav - Ikke noe glad i, i det hele tatt.. 5: Sebastian - Min favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå