Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har nok fått en skikkelig svangerskapsdepresjon nå, heldigvis ikke mange ukene igjen. Men, jeg som har vært så flink og lagt på meg lite gjennom disse åtte mnd, har jeg nå lyst til å spise hele dagen! Og selvfølgelig spiser jeg fordi jeg er skikkelig nedfor. Gruer meg for fødselen og er redd for at jeg skal gå på en skikkelig psykisk smell! Energien er lik null og jeg har lyst til å overspise hele tiden.. Holder på å bli gal! Noen som føler på det samme eller?
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 jeg har det sånn. men har lenge igjen.. er 24 uker på vei... med nr 2.. er hjemme med frøkna på 14 mnd.. og jeg merker jeg er sinna og deppa hele tiden.. orker ingenting.. orker ikke rydde eller vaske og alt er bare dritt egentlig.. i tillegg sliter vi med penger og mat i husol.. jeg må ha noe dritt mat hele tiden. og spiser og spiser for å prøve o føle meg bedre men det blir ikke bedre... nå venter jeg egentlig bare på at svangerskapsdiabetes skal komme. eller at jordmor skal klage på vekten min. jeg er feit, deprimert og er veldig plaget med svimmelhet, veldig ofte vondt i hodet og sliter veeeeldig med bekkenet.. klarer nesten ingenting om dagene. og synes da synd på frøkna som er hjemme med meg.. alt er bare dritt... så det er ikke bare deg nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå