Gå til innhold

Vondt etter sex. Kan det være bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Kjenner dunkende smerter som ikke går vekk om jeg endrer stilling (etterpå) aldri så mye. Smertene er i underlivet/skambeinet, i skjellettet, på en måte. Typen tror ikke det er bekkenløsning(av en eller annen grunn), men jeg har en følelse av det. Har det ikke ved andre anledninger. Det går som oftest med sex en gang i blant, men to ganger forholdsvis tett (eks. to dager på rad, eller to ganger på ei lita uke) så er jeg dead meat! Klarer nesten ikke gå... Noen med liknende erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg mener jeg har fått bekkenløsning etter sex. Var veldig ille spesielt dagen etterpå sex, og er der fortsatt. Skal til legen i morgen og se om det er bekkenløsning. Regner i grunnen med at det er det....

Prøv andre stillinger! Særlig er stillinger der du holder beina samla godt egna under svangerskap og med bekkenløsning er det et must. En stilling der du ligger på rygg, med samla bein og knærne heva og der han ligger på sida (dere skal danne en slags T) er fin, det samme er den gode, gamle doggy-utgaven der han trenger inn i deg bakfra mens du står på alle fire. Lykke til!

Takk for svar! begynte å bli engstelig for at jeg ikke skulle få svar, siden det var et litt delikat problem (vet jeg ikke har venta lenge, men...)

Snakka med jordmor i går. Var ikke så mye hjelp å få, synes jeg. Det var første time, og jeg følte hun ble litt pinlig berørt (faktisk! Hun som har en jobb relatert til sex...)

Godt å vite jeg ikke er alene om det, i hvertfall. Ikke at jeg unner noen andre dette, altså. Nye stillinger skal prøves:-) Krysse fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...