Gå til innhold

Noen som har bestilt nye hjul? (teutonia spirit s3)

Anbefalte innlegg

Jeg har fått småstein inni hjulene på teutoniaen min, så må ha nye.

Hvor kjøpte du nye hjul? Aller helst nettbutikk, da jeg bor langt unna babybutikker. Og dere som har kjøpt nye i butikk, hadde de inne, eller måtte de bestille?

Om noen eventuelt har en metode for å få ut småsteinen tas tips mot med takk :)

Elsker teutoniaen min, men hjulene er noe dritt!!

Fortsetter under...

Hei,

jeg hadde det samme problemet med min S3. Tok kontakt med forhandler som sa at dette var helt vanlig på denne type hjul (!). Man kan ta et par butte kniver (spisekniv) e.l., vippe opp dekket fra felgen og prøve å riste ut grusen. Ikke ta av hele dekket, for da får du det ikke på igjen. Det ble mye bedre da vi gjorde dette, men det er vanskelig å få ut alt.

Tre nye dekk koster ca 1000 iflg forhandler. Ikke akkurat billig :( og det vil komme inn grus etterhvert uansett.

Jeg har også fått grus i hjulene på min S3.Skal prøve tipset over her, hørtes lurt ut.

Har gjort litt research på området, og på teutonias hjemmesider står det at "Fordelene med teutonia favner også om hjulene. Høy komfort med moderne, lette og vedlikeholdsfrie hjul med luftkanal.". Jeg mener at man på et vedlikeholdsfritt hjul bør slippe sånt arbeid, og at dette er reklamasjonsgrunn. Hva mener dere?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...