Bare oss to <3 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jenta mi er snart 5 mnd å har ingen ting som ho kan trøste seg med, det syns jeg er litt leit får ho å slitsomt får meg. Så hadde vært veldig fint om det kunne være noe som kunne trøste ho som ho kan føle seg "trygg på" så kansje det blir lettere å legge henne også..
uanonym Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Her ordnet det seg av seg selv da snuppa var rundt 4-5 mnd. Hadde da prøvd x antall forskjellige typer og var igang med å venne henne til et fast kosedyr og koseklut istedet som trøst. Men så en dag tok hun plutselig smokken! Og nå sovner hun mye lettere. Så her skjedde det bare av seg selv... Men hører mange som finner en spesiell type smokk som funker. For oss er det de med "bøy" på som er best, feks nuk. Lykke til!
Bare oss to <3 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 så bra, da er det fortsatt håp P hehe har vel di fleste typer smokk tenker jeg så får vel bare fortsette å prøve da =) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå