mammatilgull Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har bokat en sista minuten till thaialnd, vi reser med vår 7 mån baby. När vi bokat så sent gick de inte att beställa en sån korg till baby. Alltså måste vi ha på fanget hela resan. Någon som har ett bra tips før att gøra resan så bra som møjligt? Kan inte tænka mig att lillemann kommer tycka de ær så skønt att ligga i knäet 10 timmar. Ska man ta md något en tunn madrass el likande? Tacksam før svar-
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Ha med bæresjal.. jeg har sånn som gutten min kan ligge og få pupp også, veldig kjekt..
Hermione_77 Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Selv om det ikke var mulig å bestille kurv til baby, kan dere likevel spørre om det er muligheter for å få det når dere sjekker inn. I utgangspunktet skal barnet være under 6 måneder for å få kurv, men om det er ledige kurver kan dere likevel få. Verdt et forsøk å spørre i alle fall!! Ellers vet jeg at en venninne som fløy til Kanariøyene fikk en slags sovepose til sin 1 år gamle datter slik at de bare la henne på gulvet i den. Kanskje det er mulig å få det med det flyselskapet dere reiser med også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå