Månestråle75 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 I dag er det 21 dager igjen til termin, og jeg er per definisjon fødeklar. Tenk på det! Nå ligger lille jenta mi inne i magen min, helt ferdig og klar for å møte verden. Nesten uvirkelig å tenke på at nå er hun her snart. Hun som jeg har ventet på så lenge..
ElleL Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Grattis! I dag har jeg 12 dager igjen til termin og jeg må innrømme at jeg begynner å bli veldig klar for å treffe den lille prinsessen min. Lykke til i innspurten.
bumpi de bump Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Så deilig, Månestråle og ElleL og lykke til med innspurten, begge to og så håper jeg å få hilse på jentene deres på et treff utpå våren en gang? Jeg har IKM i morgen, men tror ikke det ble noe denne gangen heller, har ingen god følelse og absolutt ingen tegn, et hadde jeg jo første gangen. Er litt lei av å holde på med det her akkurat nå, så takk for at dere lar høre fra dere, det gir i alle fall meg litt håp om at det kan klaffe for meg også en gang : )
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Bare innspurten igjen nå ja ;.) Fantastisk !!! Kos deg de siste ukene med magen, selv om det er tungt.. og håper du får en flott fødselsopplevelse ! Klem
Kath:) Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Lykke til med siste innspurten og fødselen Månestråle 75. Så herlig at du snart endelig skal få se lille jenta di.Tenker litt på at jeg også skulle hatt rundt denne tiden hvis det ikke hadde gått galt.. Men det er så motiverende å følge dere her inne som har fått det til:)) ElleL, lykke til med fødselen din også! Håper vi kan ha et treff hvor vi kan få hilse på alle bebisene! Lykke lykke til klem
HH72 Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Lykke til med fødsel begge to! Jeg fikk en herlig gutt for 7 uker siden og dere kan bare glede dere, det er så koselig!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Masse lykke til fra meg også! Det er ubeskrivelig å være mamma.... Ubeskrivelig fantastisk! :-D
Månestråle75 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2009 Takk takk :-) Nå er det virkelig ikke lenge før vi har hver vår vogn å trille på når vi er på tur )
habe Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Lykke til fra meg også, veldig spennende!! Jeg skal gjøre mitt 3. forsøk denne uken. Forsøker Pergotime, men har små forventninger. Men da er det så koselig å se at det lykkes for noen!
Tjorven1 Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Spennende Månestråle! Så heldig du er.. ikke mange dagene igjen nå. Hvem skal du ha med på fødselen? Er alt klart? Har du tenkt på navn? Jeg har ti uker igjen nå om alt går som vi håper. Men overlykkelig for at hun ikke blir så prematur som vi fryktet, ny kontroll om to uker, tenk da har du nok jenta di her.. Lykke lykke til, du må holde oss oppdatert!
Månestråle75 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2009 Hei Tjorven1 :-) Her er alt klappet og klart for at lille jenta skal komme ) Navnet har vært i boks siden den ordinære UL ;-) I utgangsunktet skal jeg ikke ha med meg noen på fødselen. Det føles rett og slett ikke riktig å skulle ha med noen.. Jammen et nervepirrende svangerskap du er oppe i, men det er jo helt strålende at det går så fint :-) Og jo lenger hun trives inne i magen din, jo bedre er det. Du må ha lykke til du også!
Tjorven1 Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Spennende Månestråle. Godt at alt er klart :-) Ja, svangerskapet mitt har vært veldig nervepirrende... Men jeg føler meg som verdens heldigste tross alt :-) Jeg synes det er så vansklig med navn, har en liste nå med ca 10 fine navn, så får jeg se henne når hun kommer ut - og håpe på at et av navnene passer best. Lykke til, du må holde oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå