Novembergutten Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Gutten min har plutselig begynt å kave og sutre ved flaska. Tidligere var det ikke noe annet som var så godt som den. På natta er det noe bedre, men bruker litt "makt" for å holde flaska lenge nok i munnen hans til han finner ut at det er ganske ok allikevel. Noen som har hatt det slik og funnet på noe smart?
MarihønaMedHvitveis Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Har du begynt med fast føde? Isåfall kan det jo være en forbigående periode hvor grøt ol er mer spennnde? Hvis ikke vet jeg ikke, kanskje du bør prøve flaske med større hull? jenta mi brukte 3mnd tut ved 1 mnd, så hadde hun en periode hun ikke har tatt flaske idet hele tatt, men nå 5 mnd vil hun ha 6 mnd tut.
annemor80 Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jenta mi har begynt sånn også, bare at det er ved puppen, da... Spiser bittelitt og så er det hylgrining om jeg prøver å få i henne mer mat. Utrolig slitsomt, håper at det går over!
Novembergutten Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Vi har ikke begynt med fast føde enda - han er 12 uker. Kjøpte noen 3 mnd smukker i går, så satser på å prøve de i morgen. Mulig han er utålmodig... Også har jeg vendt oss med å spise hver 3 time, mulig det kan være for ofte for ham - kanksje færre måltider og mer melk er tingen.
MarihønaMedHvitveis Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Prøv å vente til han ber om mat ja, heller enn å følge klokka! om han får mm kan det jo være noe du spiser han ikke liker, min søster nektet for eksempel mm i noen former noensinne igjen etter at mamma begynte med jerntabletter. Får han mme kan du jo også prøve å bytte merke. Babyer kan vel også i en viss forstand gå lei av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå