Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet ca hvor lang ventetid det? Jeg har en skikkelig dårlig følelse og ingen store forventninger til resultat på onsdag- så da begynner jeg å planlegge videre... :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe...? Jeg ser at riksen har oppdatert ventelistetidene sine, og ventetiden er lengre enn før... :-(

Skrevet

Hei.

Vi tilhører Riksen og har hatt tre fryseforsøk der i 2008. Ved ferskt forsøk er det gjerne litt ventetid, men det var i alle fall ingen ventetid på fryseforsøk tom 2008. Da var det bare å ringe inn mens,og begynne på medisiner. Dersom det er første gang må man ringe inn og få tilsendt resept på Progynova eller evt. annen medisin man skal bruke i god tid før forventet mens man ønsker å begynne på (postgangen fra sykehuset er treeeg).

Lykke til, håper de ikke har endret på dette med ingen ventetid på fryseforsøk, det var godt å slippe å vente på det i alle fall (med ferskt forsøk blir det ofte venting fordi det er fullt, så er det gjerne en høytid som gjør at det ikke går etc...)

Skrevet

Forresten, det er jo bare å ringe Riksen, evt. sende de en mail, de er flinke til å svare innen et døgn etter man har sendt inn sp.m.

Igjen, lykke til!

Skrevet

Jeg ble satt opp på min neste syklus, så virket ikke som det var ventetid:)

Lykke til*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...