akicha Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet ca hvor lang ventetid det? Jeg har en skikkelig dårlig følelse og ingen store forventninger til resultat på onsdag- så da begynner jeg å planlegge videre... :-S
akicha Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2009 Ingen som vet noe...? Jeg ser at riksen har oppdatert ventelistetidene sine, og ventetiden er lengre enn før... :-(
jons_gravid Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Hei. Vi tilhører Riksen og har hatt tre fryseforsøk der i 2008. Ved ferskt forsøk er det gjerne litt ventetid, men det var i alle fall ingen ventetid på fryseforsøk tom 2008. Da var det bare å ringe inn mens,og begynne på medisiner. Dersom det er første gang må man ringe inn og få tilsendt resept på Progynova eller evt. annen medisin man skal bruke i god tid før forventet mens man ønsker å begynne på (postgangen fra sykehuset er treeeg). Lykke til, håper de ikke har endret på dette med ingen ventetid på fryseforsøk, det var godt å slippe å vente på det i alle fall (med ferskt forsøk blir det ofte venting fordi det er fullt, så er det gjerne en høytid som gjør at det ikke går etc...)
jons_gravid Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Forresten, det er jo bare å ringe Riksen, evt. sende de en mail, de er flinke til å svare innen et døgn etter man har sendt inn sp.m. Igjen, lykke til!
ES76 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg ble satt opp på min neste syklus, så virket ikke som det var ventetid:) Lykke til*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå