Gå til innhold

Monca84, ser du her litt? Kan spå tilbake:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du om jeg er gravid? Eller om jeg blir det en gang i livet? Evnt hvilket kjønn. Ser du noe annet? Type? 270682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei..

Om jeg tolker deg rett har du ikke truffet drømme mannen... Han møter du innen 2010 er over.. Det kan skje nå, det kan skje om 5mnd. Men jeg trur når du møter han så vet du det... Barn kommer relativt raskt trur jeg.. Innen 2011.. september baby muligens.. =) En liten gutt først.. Husk jeg "spår" bare på intuisjon, så ta det med en klype salt..

Ser du på meg? Jeg og min kjære har prøvd en god stund nå, litt over 1år.. Men ingen ting skjer.. Jeg startet på prev for og utsette babymaking så jeg ikke fikk desember baby. Eneste dette resluterte til var tull i syklusen og jeg har nå hatt mensen i 8.5uker.. Er ganske sliten og lei.. Min lege og gyn har satt meg på Provera for og stabilisere meg.. Jeg er ikke på prev. lengre.. Ser du graviditet på meg snart? Kjønn? (kjønnet er jeg helt sikker på selv, men spennende og se hva du får...) Ble litt langt dette.. hehe

Monica 280384

Skrevet

Ok,takk:-) du har rett i at jeg ikke har truffet drømmemannen.

Hmm,ser ut som du blir gravid i sommer,med ei jente..er det det du tror også?

Ser at det har vært tøft mellom dere,men at det vil bedre seg,bare husk og prate med hverandre.

Skrevet

mange har spådd meg gravid i Mai/juni.. Blir spennende.. Men jeg er så himla sikker på gutt jeg!!!! Hadde jeg fått beskjed om en liten jente hadde jeg fått sjokk.. Ikke det at det er noe mindre ønsket, men bare veldig gutte følse på meg selv.. hehe

Vi har ikke hatt det tøft nei.. Har verdens beste samboer, han er ikke så flink til og prate, men det er jeg, så han har ikke noe valg.. hehe.. Komunikasjon er så veldig viktig!

Tusen takk for at du tok deg tid=)

Skrevet

Ok,tok helt feil jeg da. Håper jeg har rett på at du blir gravid da:-) hmm,får opp jente fortsatt..hmm,kanskje hun kommer rett etterpå da:-)

Skrevet

sånn kan det gå, noen er lettere og lese enn andre=)

Jeg håper du har rett med ht jente en gang, for har veeeldig stort ønske om en av hver i det minste! kanskje det er det du får inn... hehe

thnx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...