Gå til innhold

Herlig land 19.03.2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for en koselig kveld på Glipp den 25.02. Det er så gøy at det er så godt oppmøte på treffene våre Vi bestemte oss for å ha et nytt treff etter 3 uker og denne gangen på Herlig land. Så da satser vi på torsdag 19 mars. Jeg bestiller bord, håper mange har anledning til å komme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å skrive klokkeslett, ingen har klaget på kl 19.00 hit til så vi prøver det, denne gangen også.

Skrevet

Jeg har vist en egen tråd her hvor jeg bare snakker med meg selv, men jeg har vist benyttet feil link, men nå er det satt opp treff på den riktige måten i hvert fall.

Skrevet

Jeg kjem på treffet! Kjempekoselig på Glipp sist.

Skrevet

Jeg kommer også!! Var kjempekos sist ja, så satser på at han holder seg inne enda sånn at jeg får med meg ett treff til!! :)

Skrevet

Jeg kommer også: det var kjempekoselig forrige gang:)

Skrevet

Heisann..

Takk for sist var kjempe koselig på Glipp.

Kommer igjen denne gangen å jeg :-)

Skrevet

Tviler på at jeg kan komme, mannen min drar på tur 20-23 og mamma kommer fra Haugesund for å hjelpe meg. Kan liksom ikke dra samme kveld som hun kommer på besøk

Skrevet

Takk for sist, det var en koslig kveld.

jeg kommer å neste gang:)

Skrevet

Hei til dere som skal på Herlig Land.

Jeg er ikke gravid, men instruktør i babymassasje, nylig vært på kurs.

Og jeg håper noen av dere har lyst til å gå på kurs hos meg etterhvert.

Hvis dere vil kan jeg stikke innom Herlig Land med litt info. til dere, men vil ikke trenge meg på, så jeg vil gjerne ha en tilbakemelding.

Ellers kan dere på Facebook søke på gruppa "Kurs i babymassasje Kristiansand" der er det litt info. Dere kan også se på www.babymassasje.com

Skrevet

Kan dere sette opp neste treff litt kjapt etter dette? Har veldig lyst å få med meg ett treff før jeg får gutten min. Så treff før påske hadde vært topp

Skrevet

Kan desverre ikke komme likevel denne gangen, skal på svangerskapskurs.

Selvfølgelig ble det holdt denne dagen, men satser på å få med meg neste treff :-)

Skrevet

Det ser jo ut til at vi blir en liten gjeng i dag også. Gleder meg til i kveld. Beklager til de hvor treffet sammenfaller med svangerskapskurs, vi får se om vi klarer å bytte litt på ukedagene. Vi sees i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...