Gå til innhold

TVILLING TREFF Frognerparken 12.03.09 kl 12.00

Perledykkeren

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da har jeg registrert treff forslag torsdag 12.03.09 kl 12.00 på kafeen i Frognerparken.

Det blir super spennende å treffe flere tvilling gravide og ikke minst noen småtvillinger?

Jeg håper dere kan på dagtid, kanskje dere som er i jobb kan klare en lang lunsj? :)

Er det mange som vil være med men bare kan kveldstid så gi beskjed om dette så setter vi evnt opp et kveldtreff i stedet eller i tillegg :)

M

Fortsetter under...

skal sette av dagen jeg:) men det kommer helt an på mengde snø og bekkenet mitt, ikke alltid jeg klarer å dytte vogn om dagen gitt. Har vært limt inne de siste ukene pga bekkensmerter og snø. LITT klar for å få frisk luft og frie hender for en liten stund..hehehehe..

Hei så gøy at vi blir flere :):):)

Pluttiplutt: har du bilseter til de små? Da kan jeg evnt komme å hente deg hvis du gjerne vil være med (for vi vil jo VELDIG VELDIG gjerne ha deg og småenglene der). Har du nr mitt fortsatt eller skal jeg sende deg en sms?

Jeg bestiller også snø borte vekk til deg den dagen jeg, slik at du ikke trenger å bekymre deg for dytting av vogn gjennom snøfonn uansett henting eller ei :)

Klem Jeanette

Annonse

så snill du er da!! joda har bilseter, fikk låne ett av ventet på 2 og 3:):)

Men det er kjempeomvei for deg å hente meg her da.

Tror jeg har nummeret ditt enda om du ikke har skiftet nummer, send meg gjerne sms, jeg har samme nummer som for 10 år siden. :):)

KlemKlem

omvei gjør jo ingenting for meg. Tid har jeg masse av om dagen :)

Jepp jeg har også samme nr som dengang vi var frekke og spreke he he.

Ringer deg jeg, også lager vi en avtale (adresse og sånt liker bilen min for da finner den frem, med meg som veiviser alene så går det ofte skeis desverre (ha ha ha)

Gleder meg til å se dere alle sammen jeg både med og uten mager :):):)

Hei perledykker og dere andre!

Kjempelyst å komme- jeg er 10+1 med tvillinger, men det passer ikke da- en av de to dagene i uka jeg jobber halv dag. Ellers fri (sykemeldt)

Men håper det blir flere treff utover våren- har veldig lyst å treffe andre i samme situasjon og også de som allerede har blitt tvillingmammaer!

Ellers gøy å lese innleggene her. Har en på 4 1/2 fra før men med to i magen er det en hel del jeg lurer på:) Gleder meg iallefall utrolig mye!

Hilsen en lykkelig lillestrømling

Hei igjen.

Så gøy å se at vi blir en liten gjeng da :):):)

TIl deg Mama78 så er det klart vi legger opp til flere treff og at vi neste gang finner en dag som passer også for deg :):):)

De fleste av oss skal jo gå sykemeldt i flere mnd før disse knøttene kommer til verden så hvorfor ikke sette av litt tid til å treffes i ny og ne :)

Annonse

Er nok i full jobb enda. Burda kanskje roe ned mer snart men er greit med NOE feriepenger neste år og. Noe dritt det der at vi mister feriepenger altså. Når det er svangerskapsrelatert burde det være unntak vd sm.

Er vel tvangssm fra juni tenker jeg, så er klar for treff utover våren:)

Dere får kose dere.

Hei alle sammen.

Gleder meg til å se dere i morgen.

Kodeord; "Tvilling" for å finne riktig bord (hvis du mot formodning ikke skulle se magene våre og evnt tvillinger som er på plass :)

Er på plass i god tid før tolv jeg (satser jeg på). Skal hente en tvillingmamma med små tvillinger, så da får jeg litt erfaring med hvordan det utarter seg he he.

Klem Jeanette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...