gledes Skrevet 28. februar 2009 #1 Del Skrevet 28. februar 2009 Heisann! Starter en ny trå vi kan pprate på. Var hos legen og det gikk bra. Ble ikke noe klokere på graviditeten siden det er så tidlig. Men skal på ul allerede fredag 6.mars. Jeg har jo ilkke hatt mens siden 10.des, så han mente vi måtte finne ut hvor langt jeg er kommet. Jeg selv er ganske sikker. Legen prøvde høre etter hjertelyd siden jag kan være 11 uker på vei, men fant ingen. Så min termin stemmer nok. Ja det var ikke dumt å la "storebror" få vite det når vi har et ultralyd bilde som tydelig viser hva som er i mammas mage. Ellers er jeg sulten og har lyst å snavle hele tiden. Har gått opp nesten 2 kilo!! huff åhuff hvordan skal dette gå.... Hva med deg da? Kjemper med matskapene du også? Kjenner du mye ellers på kroppen da? Ønsker deg ei super helg! klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139725118-sj%C3%B8kos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøkos Skrevet 1. mars 2009 #2 Del Skrevet 1. mars 2009 Heisan;) Så spennende med UL om få dager da..Det er jo alltid så gøy å se på hva som foregår der inne..For meg blir det liksom ikke helt virkelig før magen kommer skikkelig og jeg har vært på UL. Regner med at jeg skal dit en gang i midten av mai.. Vanlige er vel i 16-17 uke ..er det ikke det da..? Er så lenge siden sist gang at mye har sikkert endret seg på disse årene.. Jeg blir litt glad (hehe) når jeg hører at jeg ikke er alene om å nærmest "plyndre" matskapet...jeg går å føler meg små fysen hele tiden og det har blitt endel småspising.. På de siste 4 ukene har alle buksene jeg har blitt trange og ubehagelige...Forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg (men gikk alle veldig raskt av igjen) Ellers er jeg trett og sliten.. Blir mye sløving på sofaen med pledd og bok.. Prøver å gå en lang og rask tur hver dag...så formen holder seg noen lunde.. Ha en god søndag.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139725118-sj%C3%B8kos/#findComment-139727886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå