Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne spark i stedet for bobler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjente aldri bobler eller "fiskehale som slår" så når jeg kom inn i uke 21 var jeg blitt veldig utålmodig men plutselig kjente jeg det første sparket, noen dager ut i uke 21...så jeg hoppa vel bare over alt det andre og gikk rett på sparkene...:)

Kjennes som en liten finger som dytter litt fra innsiden...kjenner ikke det så ofte..men har kjent det hver dag siden den første dagen.

Nå er jeg 21+5.

Det er nok like om hjørnet...var det alle sa til meg ihvertfall der jeg gikk og ventet på et lite livstegn...

I uke 17 var det vel. Men frøkena i magen min ligger og spraker rett ut mot magen min, uten noe polstring i mellom + at magen min er veldig liten (knapt synlig for de som kjenner meg godt) Fikk høre av jordmora at det hadde stor betydning. I tillegg har det vel veldig mye å si hvordan babyen ligger, er morkaka i mellom eller babyen ligger og sparker inn mot ryggen vil det merkes først en stund senere. Er 19+6 nå.

Jeg kjente bobler i slutten av uke 14, men så ble det stille leeenge. Ganske så sikker på at det var babyen. Lå stille i senga på ettermiddagen. Da jeg gikk inn i uke 19 begynte det derimot å sparke ganske jevnlig :) Veldig koselig.

Annonse

Hei!

jeg er i uke 21 nå med første barn og har kjent spark i ca tre uker nå. hun hviler aldri, det er nesten sjelden at jeg ikke kjenner noe, men jeg har også liten mage og det viser seg at hun sparker ofte mot den tynneste delen av magen helt nederst. sikkert derfor kjenner jeg så mye av det.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...