Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har statestikk på når kvalmen gir seg for de fleste? Jeg trenger noe å forholde meg til, tror jeg blir helt tullerusk snart. Jeg er kvalm hele dagen, og kaster opp hver morgen. Jeg er mest kvalm på kvelden, men kaster ikke opp da. Passer på å spise knekkebrød jevnt hele dagen, noe som har resultert i at vekta har steget kraftig bare i løpet av 1 mnd. Men om jeg ikke spiser, så kaster jeg opp. Tåler ikke å bli sulten.

Jeg er 11+2.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139724586-n%C3%A5r-gir-kvalmen-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

for de fleste gir det seg i etter 3 mnd, 14 uker, eller uke 24....sier leger og slik,men hva veit vel dem...det er nok helt individuellt, jeg hang over do de 18 førsteukene,helt til jeg fant ut at det faktisk var noe som hjalp...AKUPUNKTUR!! :) bestill en time,det er å anbefale så blir du kvitt det!

• 3 uker senere...

Jeg har vært ekstremt kvalm. Helt satt ut av spill og fikk da vite av legen at det normalt gir seg mellom uke 14 og 20 også for de som er hardt rammet. Jeg er nå 20 og har svært lite plager med kvalme. Kveldene er litt ubehagelige og morgenene, men ingenting å sammenligne med det det var.

Er du riktig uheldig kan du ha kvalme lenger. Det du beskriver høres veldig ut som noe lignende av hva jeg hadde. Holdt på å gi opp, men trøst deg med at det er stor sannsynlighet for at du får det bedre om ikke så lenge. Føler med deg!! God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...