Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Da blir det ei sprøyte pr dag i stedet for nesespray x2. Injeksjonen heter Suprefact, det er kanskje det samme navnet som på sprayen? Jeg ville ha det fordi jeg tenker at det kanskje blir mindre bivirkninger av det? Er det noen som har erfaring med det?
Chaiemae Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har brukt det på det ene forsøket mitt (etter eget ønske) og skal bruke det på det neste også. Husker jeg ikke feil så fikk jeg hodepine på på slutten som eneste bivirkning. Veldig lettvint med bare en gang pr dag, så jeg anbefaler det på det varmeste ) Sprayen heter ikke suprefact. Suprefact er egentlig til bruk for de som har prostatakreft. Utrolig hva vi dytter i oss ;o)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Takk for svar! Når på dagen tok du sprøyta da? Kan vi bestemme tidspunktet selv?Jeg har fått medisinene, men ikke fått det første brevet fra St. Olavs ennå...
MoNaLiZa Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Hei Elisabeth! Jeg brukte Suprefact istedet for sprayen. Det er pga at jeg ikke klarer å spraye no oppi nesen... Får bare vondt. Har heller aldri brukt nesespray. Så sær er jeg liksom...Hehe Jeg hadde absolutt ingen bivirkninger med Suprefact. Hærrrrligt! Tidspunktet fikk jeg bestemme selv. Spilte ingen rolle om jeg tok det på morgenen eller kvelden. Jeg jobber turnus med mest tidligvakter, så da tok jeg det til klokken 7 hver kveld. Fungerte kjempefint!
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Så godt å høre da, Monaliza Nå er jeg velidig glad for at jeg gjorde det slik Satser på at det ikke blir noen bivirkninger på meg heller Jeg jobber også turnus og går på skole, så er veldig fint å slippe unna med kun en dose pr dag
ES76 Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Ah- det skal jeg også be om å få om dette forsøket ikke klaffer heller! Noe dritt å måtte huske den sprayen 4 ganger daglig!
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 ja, det må du gjøre da! Tror ikke det ble så mye prisforskjell da, betalte 7.200 for medisinen. Jeg fikk med opptrekkskanyler, sprøyter og kanyler til å sette sprøyten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå