Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg skal starte på Suprefact på CD 21, fem dager før IKM. Jeg har tenkt å ta en test den dagen, bare for å gjøre det liksom. Pleier dere andre å gjøre det? Bruker dere evt prevensjon den syklusen forsøket starter?
ES76 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg pleier ta test før sprøytestart, bare. Har alltid et håp om at naturmetoden har virket før man begynner på hormonsprøytene, så ingen prevensjon nei.
ES76 Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Er litt dårlig på disse forkortelsene;) IKM, hva er det...?
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 IKM er jeg faktisk ikke så glad i å bruke selv, så litt artig at jeg skrev det. Det er den dagen en skal ha mensen. Jeg har jo litt kort syklus (25 dager) så å begynne på spray (sprøyte) på CD 21 passer i grunn bra da
Trønderpia Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg tok Puregon-sprøyter, og da har vi fått beskjed om at vi må teste før vi begynte med disse. Tror det stod i bruksanvisningen også. Da jeg gjorde det for 1 år siden, lyste det plutselig opp en positiv test forran meg, så nå sitter jeg her med en skjønn liten gutt på 3 måneder :-) Lykke til!!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Å, herregud, så kjekt da! Får satse på å ta den jeg også da Gratulerer med gutten!
Trønderpia Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk! Det er bare å krysse fingrer og tær, og ikke gi opp!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå