Gå til innhold

Nynne - vad tycks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt uvant, kjenner jeg må venne meg litt til det. Synes du Nanna eller Nanne blir noe helt annet eller kan de funke?

Skrevet

Tenker automatisk på Nynnes dagbok og verbet "å nynne" - men det er så mange navn som har opprinnelse i substantiv (Lilje, Vilje, Ask, Sol ++++) og verb (eks. Helle), så det gir jeg blanke i.

Synes Nynne egentlig er litt tøft, samtidig passe feminint; ser for meg ei jente med bena godt plantet på jorden. Tusen ganger bedre en "klengenavna" Nanna og Ninni, i alle fall. Ville valgt Nynne av dine, Nynna tenker jeg "har du nynna i dag" og Nynnie minnet veldig om Minnie, av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Synnes nynne er et pent navn. Ganske spesielt også, og da får du tommel opp fra meg.

Skrevet

Likte ikke dette. Forrsten, er du svensk ? Det er mannen min ''også'' :P hehe

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, sjokkerer meg ikke.

Er nok like mye svensk som jeg er kenyansk eller fillipinsk gitt.

Skrevet

Det var et unødvendig spørsmål, Miranda; du visste vel at siklerotter bare finnes i Sverige?

Skrevet

Jeg elsker ""Nynnes dagbok"" og har helt fra jeg var liten likt navnet og syns det er kjempefint =) men bf her i gården blånekter.

Skrevet

Haha, så ikke at det var Siklerotte som hadde startet hele greia :P Da hadde jeg ikke spurt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...