TheaOgMamma Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Lurer veldig på en ting jeg.... Kjenner dere my spark/liv hver dag eller blir sparkene svakere pga ekstra "polstring" på magen? Jeg er 26+3 uker nå, og kjenner liv hver dag, men ikke spark på utsiden..... Vil så gjerne gjøre det:) Flere som har det sånn?
ikita Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Her kjente vi det første gang på utsiden i uke 27 en gang så det kommer nok snart.. har også masse ekstra polstring som den lille må gjennom hehe.. Er nå i uke 31 i morgen og kjenner sparkene godt hver dag, men ikke hver dag på utsiden.. vet ikke hvor lenge de har plass til å snu seg inni her men virker som den snur seg med beina inn i magen av og til, da det kan gå to dager før jeg kjenner det utenpå igjen...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er gravid med nr to, og kjente liv ganske tidlig.. Er bra overvektig, men har ikke noe problem med å hverken kjenne eller se når snuppa i magen rører på seg.. Husker ikke akkurat når jeg så det utenpå da, men det kommer nok!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå