meg83 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hei! Er det flere der ute? Som på et eller annet vis venter og som holder til ved Haukeland? Vi hadde en bahandling hos Hausken, før vi nå har valgt å gå over til Haukeland. Ble henvist for noen uker siden, men har fortsatt ikkke hørt noe... Spent!!
Vil så gjerne_2010 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Vi skal ha uttak på Haukeland i mai :-) Veldig spent!
meg83 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Så spennende da! Er det første forsøk? Hvor gammel er du/dere?Koselig at det er flere som holder til der! Bor du i Bergen eller? Vi har nylig vært gjennom IVF omgjort fra AIH hos Hausken, og må gå over på IVF med en gang pga. PCOS... Da hadde vi ikke råd til å gjøre det privat... Når ble dere henvist? Hvor lang tid tok det før dere hørte fra de, hvor lang tid før første samtale, og hvor lenge må dere vente på å starte med forsøk? Måtte dere ta flere prøver/undersøkesler enn sædprøve, blodprøver og GU? Mange spørsmål, men hadde satt veldig stor pris på svar!!
Frk.Ella Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Hei hei! Vi har hatt ett IVF forsøk hos Hausken, negativt resultat... Venter mens i neste uke, og skal da te på vårt første frysforsøk. Satser på at det går bra denne gangen:) Håper dere hører fra Haukaland snart!!!
meg83 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 Takk for svar, begge to! Lykke til med fryseforsøk, frk.Ella! Dere er i hvert fall i gode hender hos Hausken, de er virkelig best på service og omsorg! Håper det klaffer for dere denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå