Lunita_ Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 nå gir jeg opp tror jeg...Prøvd allt!!! vil ikke ha vann...blanda ut med saft fra nesle,men nei d var mer æsj! fler enn ungen min som er vanskelig?
3-prinser Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Vi hadde samme problemet, vann var helt pyton. Blandet i litt eplesaft fra Nora og det gjorde susen. Det er jo litt sukker i den, men man må jo bare velge, at ungen får i seg drikke eller ikke. Litt sukker gjør ikke skade.
Lunita_ Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 ja jeg får prøve...hadde helst tenkt å unga sukket til han var iallfall året.Men som du sier bedre med litt en ingenting.. Han drikkere melka si da..
ipeggy Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Lerum har veldig god saft uten tilsatt sukker. Hvis man vil unngå sukker, kan jo den være et alternativ kanskje?
Lunita_ Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 er d ikke kunstig søtningsstoff i det da? det er ikke bra har jeg hørt:p men kan høre med helsesøster og jeg,skal på kontoll over helgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå