Gå til innhold

Takk for sist! Og er dere klare for et nytt treff?

Anbefalte innlegg

Takk for sist! :o) Det var koselig, selv om jeg var et vimsehue uten like den dagen... hehe..

Lurte på om noen hadde lust til å treffes igjen på onsdag? Mandagen og tirsdagen er jeg opptatt, så tenkte jeg skulle høre om dere har tid på onsdag.

Har dere vært på "kaufeltgården" før (husker ikke hvordan det skrives)? Er litt glad i kunst og mener å huske at maten der er god. Men er det stor nok plass der?

Kanskje noen andre som har noen forslag? Er forsåvidt lettere å treffes oppe på CC med tanke på parkering og sånt :-)

Hvor vil dere?

Fortsetter under...

Hei! Og takk for sist ja, veldig koselig å møte dere og skravle litt:)

Jeg er gjerne med på treff neste onsdag, egentlig akkurat det samme hvor vi møtes... Kan jo evt. parkere på cc og gå bort til den cafeèn du tenker på... Bare å sette opp et forslag!

Marit:-)

Annonse

Hei muppet86.

Det ble til at jeg satte opp et treff på dagtid. Men mener å huske at det er flere her inne det kun passer med kveldstreff for. Jeg kan lage et inlegg for å se om det er interesse for det. Så kan dere evt sette opp et treff som passer for dere.

Det er ikke veldig kaldt på gården der?

Jeg har vært der et par ganger og har minnes at det ikke har vært så varmt. Jeg er veldig kald av meg og hater å sitte og fryse..

Noen som har andre erfaringer ?

Håper å kunne komme denne gangen ihvertfall. Sist gang ble det sykdom siste timen til treffet og det var så kjedelig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...