Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gå på kino eller spise ute sammen med kjæresten om en har ei lita jente på 8 uker?

om jeg bare ammer henne rett før vi går inn på kinoen. eller der vi skal spise. så om svigers eller mi mor er i nærheten. så om hun blir krakilsk så kan jeg bare komme å treffe dem.

burde jo gå ann? men jeg er så utrolig usikker.. jeg har null behov for å være vekke fra henne, men samboeren kunne veldig gjerne tenkt seg litt alenetid med meg..

svigermor og min mor er helt fantastiske med henne.. de finner på en hver unnskyldning for å være med henne.. å de er så gode :)

men hvorfor får jeg dårlig samvittighet FØR det engang er brakt på bane? var bare en tanke samboere hadde. å det virker som om det var mer enn en tanke for hans del..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å føle det slik som du gjør. Det er alltid litt ekkelt de første gangene man er vekke fra babyen sin.

Men ja selvfølgelig går det ann! Du kan jo også pumpe deg så er du sikker på at hun har mat:)

Nå må du la din kjære få litt tid med kjæresten sin, kan tenke meg at han savner å bare være dere to:) Det vet jeg min kjære gjorde:)

Kos dere og plei forholdet:)

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt :-) Ville nok kjent etter om du virkelig vil det! Lillegutt er 11 uker og jeg har ikke hatt noe behov for å være borte fra ham! Hvis du synes det er greit å være litt borte fra henne, så er det greit og hvis du synes det er for tidlig så er det greit :-) Jeg var hos frisøren i 1 1/2 time imens mannen min trillet tur med lille knøttet, det gikk helt fint, lillemann sov hele tiden, men JEG hadde helt vondt i magen!

Klem

Skrevet

Forresten, det er nok lurest å gå ut å spise for da kan du lettest løpe ut om det er noe;)

Skrevet

jeg vil ikke være borte fra henne..har ikke snev av lyst heller..

men er jo sant at en må huske hverandre også.. lillemor hadde nok bare kost seg med besteforeldrene sine. om det var min mor eller hans mor.

så det er jo mine behov det står på da..

vil jo ikke at samboeren skal føle seg ignorert. føler det er så mange som glemmer mannen sin oppi alt babyopplegget.

Skrevet

Hei :-) Jeg vil bare understreke at det ikke lønner seg i lengden hvis man presser seg til å gjøre det for tidlig... snakk med samboeren din og fortell at du ikke er helt klar ennå om dere ikke kan vente en måned eller to...!?

Jeg merker at jeg nå er mye tryggere på at han kan ha det bra med besteforeldre et par timer hvis han akkurat har fått mat, men tror ikke jeg har behov for det før nok et par måneder har gått... Baby er jo bare baby en gang :-)

Klem Gry

Skrevet

du har så rett så rett..samboeren kommer aldri til å presse meg til noe som helst.

men jeg føler meg så dradd i alle kanter.. vil bare lukke døra å sitte her med mini til hun er rundt 15 år.. da sies det at de blir så umulige. så da kan besteforeldrene passe henne :P hihiih..

derfor jeg vil ha ny baby når min lille nåværende baby blir større.. når hun er rundt 5-6år å ikke har det veldig behovet for å bysses med.. at det er mer stas å bli storesøster som kan hjelpe til..

Skrevet

He he lukke døra og sitte der til de blir 15 :-) Tror det kanskje kommer dager før 15 års dagen hvor du har lyst til å kaste henne på hodet ut... feks 3 år og hylskrikende trassutbrudd midt i julestresset... sånn iforhold til 6 års aldersforskjell så kan jeg kun av egen erfaring si at jeg synes det var pyton å få lillebror... hadde nok vært litt lenge pappas psinsesse og ville ikke dele, i tillegg til at å gå på skolen når Mamma dullet med lillebror var uaktuelt... men det kan jo være du føler babysuget før det he he :-)

Skrevet

hehe.. ikke sant hihi.. hun får en kusine eller fetter om ikke så fryktelig lenge til. så vi skal være nøye på å besøke de.. å andre barn.. har sett for mye av de barna som blir dilla og dulla med som ikke ser annet i verden enn seg selv å sine behov.

vil gjerne unngå å gå på den smellen.. men en kan aldri vite.. hun er jo øyestenen til mamman og pappan sin hehe :)

men når en lillesøsken kommer så skal vi prøve å være nøye på at alle blir inkludert. vi er flinke til å se hverandre her hjemme føler jeg. at ingen føler seg glemt.

Skrevet

Her i gården ble eldstemann storebror to måneder før åtteårsdagen, og det er helt toppers! :) Heldigvis har også storebror behov for å bli kost med innimellom ennå da. :)

Jeg vet med meg selv at det er lenge til jeg vil ha barnevakt. Men jeg vet også at det ville vært verre for meg enn for småtten... Om vi skal ut og spise de nærmeste ukene blir knøttet med, for da slapper jeg av mye bedre, og kan kose meg med maten og selskapet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...