Rose69 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Noen som har hørt dette før? Tror bl a Hausken har begynt med dette.Noen som kan bekrefte dette?
frk bulle Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei Rose,jeg ble også vurdert for dette tidligere i prosessen,siden jeg viste meg å ikke akkurat være Prior når det gjaldt eggproduksjon.. Tror det handler om å få rensket opp og få fram "nye" egg,og at man må gå på p-piller i ca 3 mnd før forsøk, så jeg var forsåvidt glad for at de valgte å kjøre opp dosene på medisin på meg i steden.. Føler ikke jeg har noe tid å miste, er 72 modell og barnløs liksom..:/
Rose69 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 Takk for svar, frk bulle :-) ..3 mnd....ehhh...leeenge det ja.Har ikke tid til sånn vi gamle høner da -) hehe Men har du prøvd kort-regime? Dvs ingen spray, kun rett på spøryter? Da har klinikken ikke så kontroll, men vi slipper derimot denne sprayinga.. Jeg får ut mange egg som vanlig, men kun 1 eller 2 befruktet...tror du jeg skulle prøvd kort regime????
LykkeligSomMamma Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Hei har du spurt Lindenberg om ny behandling? Kan hende at eggene ikke tålte medisinene. Det skjedde med meg forrige gang. Vet og at Chaiemae her inne fikk ut fler den gangen hun brukte barbasco plus el noe sant. Anbefaler og boka til zita west om dere ikke har lest den, mye der både for deg og mr rose39.
Rose69 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Venter på svar fra Lindenberg til uka. Barbasco plus høres spennende ut.Leste litt om d på nettet nå.Men det kan ta fra 3 mnd - 1 år før man får en virkning...hmmm...vi som har så god tid,jenter..not Vell. Boka til Zita West har jeg liggenes her i sofaen...lest en del allerede.Mye interessant. Men har ikke endret livstil av den grunn.Er d no spesielt du tenker på? Klem :-)
LykkeligSomMamma Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Hei Rose39, Nei tenkte ikke på noe spesielt i den boka og alt passer ikke for alle heller, jeg er nok mer enn gjsnittlig interessert i alternative ting og tang. jeg tror tipsene derfra har hjulpet meg. Syns bare boka er bra:) Etter forrige forsøk la jeg om, kuttet sukker og begynte på metformin og q10. Noe må ha funket men vet ikke hva. Men jeg er ganske tjukk og med touch av pco så tror sukkeret var noe av nøkkelen for oss. Jeg tror ivf er ganske heavy på eggene og, de blir jo herja med stakkars akkurat som oss damer. Blir spennende hva de sier til p piller. 3-12 mnd var lang virketid, men de eggene som blir med i ett forsøk ble valgt ut for tre mnd siden. Ting tar tid arg! Når hiver dere på igjen? Heia heia heia, skal heie på deg hele veien!!
LykkeligSomMamma Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Kan hende kort kunne vært tingen, medisin kan ødelegge også. Har du alltid fått gonal eller har du prøvd menopur også? Fortell oss hva Lindenberg sier, følger spent med!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Hallo. Jeg har gjort dette. Gikk på pilla noen mnd før forsøk og startet rett på kortregime. Har masse egg, men få befruktet. Dette hadde effekt på meg. Både gjevnere modning av egg underveis, flere som ble befruktet og bedre deling. Gikk også på Metformin uten å ha pcos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå