Gå til innhold

tvilling/søskenvogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Easywalker duo. Den store fordelen med denne vognen er at den har to delt kalesje, slik at storesøster/bror kan bruke sin uten at den dekker bagen til babyen. Også veier den kun 13 kg og er 76cm bred.

http://easywalker.nl/noo/duowalker.html

Lykke til!

Annonse

17 mnd mellom våre to små. vi havnet på phil og teds. dette fordi vi da kan bruke vognen lengre. minstemann kan bruke den til sportsvogn når eldstemann ikke lengre vil sitte i vogn. nå fungerer den veldig bra m minstemann i bag, og storesøster i søskensete.. ser for meg at en vogn hvor barna sitter i bredden ville blitt mindre brukt hos oss, da storesøster etterhvert ikke vil sitte i vogn. vognen er også smalere enn de tradisjonelle søskenvogner, og derfor enklere å manøvvrere...

Anbefaler veldig Baby Jogger City Elite. Den kan ryggen legges helt ned på, og det er to adskilte seter. Kalesja er også delt, og veldig fin og stor. Ryggen er dessuten lang, og det går fint en softbag i den (jeg bruker Teutonias softbag som er den største på markedet). De selger vogn på Barnas Hus, men du kan se den på impotørens nettside: www.babyjogger.no. Pris 3999;- kr. Det er forresten fire lufthul som kan både festes i fast stilling og i bevegelig stilling. Utrolig kjekt!

Legges svært enkelt sammen, og tar liten plass. Anbefales av en fornøyd bruker som brukte veldig mye tid på å finne frem til riktig søskenvogn!

Vær spesielt obs på det med at ryggen bør være lang. De fleste vogner jeg prøvde endte min eldste med å ha hodet over kanten (20 måneder mellom mine).

Jeg har en emmaljunga 360 vogn og den er helt topp. Den er ganske tung i vekt men det merkes bare når du må løfte den. Jeg løfter den inn og ut av bil daglig og det er ingen problem. Lett og god å trille. Håndtaket kan vendes noe jeg har brukt en god del mer enn jeg trodde jeg skulle. En kalesje men den er så lun, stor og god, tar den halvveis opp dersom den minste skal sove og trennger kallesje og da sitter eldstemann uten kallesje. Jeg har 18 mnd mellom mine der den eldste nå er 2,5 år. Hadde en titanium søskenvogn før men den solgte jeg fort. Eldstemann fikk vondt i bena av å sitte i den lenge, ikke klarte han å sove i den, kun forovervendt og ikke regulerbart håndtak. Grei til å bruke av og til og korte turer samt kjøpesenter, men for meg var den ubrukelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...