Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Har dere også problemer med at linsen faller ut eller sklir bak øyet? Nå skjer dette omtrent hver dag... Er det øynene eller linsene det er noe galt med? Pleide ikke å ha det sånn før, men nå blir det bare verre og verre... Er helt avhengig av linser for å se noe også, og føler briller blir i veien (dessuten prøver småen å stjele dem hele tiden...)
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg har ikke problem med det.. brukt linser i 8 år.. men hadde en periode da jeg syns de var veldig tørre.. men ikke nå lenger.. da burde du snakke med de som jobber der du har linse abbonnement.. brilleland eller noe..
mamman til to gutter Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Mange blir tørre på øynene når de er gravide, så tipper det er derfor. Du kan prøve sånne dråper til å dryppe på som du får kjøpt hos optikeren. Hvis ikke det fungerer burde du få noen andre linser eller bruke briller mens du er gravid.
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Nei, brukte ikke ha problemer med det. Men ble litt irritert på øynene, så byttet merke og trives bedre med det... husker dog ikke hva det heter, Acuvue ellerno´.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hm, ja kanskje det er pga svangerskapet, det har jeg egentlig ikke tenkt på=) Får snakke med de på brilleland og se hva de sier, kanskje jeg må gå over til noen andre. Kjipt hvis linsene faller av på butikken, ser jo ingenting uten...=P
esmase Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg bruker også Dailies,og har samme problem. Spesielt skjer dette på det ene øyet (har forskjellig styrke) og da har jeg funnet ut at linsa er vrengt. Den henger igjen når jeg ser langt ut til sidene. Prøv å ta den ut og vreng den,kanskje du plages med det samme som meg? =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Aldri hatt det problemet, men som gravid nå (og sist også) endret øynene seg og ble mer tørr. Så ja det kan nok skje. Søsteren min er optiker og anbefalte meg ikke å endre styrke på linsene før etter fødsel, og se det an da. Bruker mest briller hjemme, en liten som prøver å stjele de her og innimellom. Men som med plantene er det NEI!! Og har et mindre pent par hjemme, og 5 par jeg bruker ute. Igjen søster som er optiker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå