snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Kontroll igjen i dag på Riksen. Skjedd mye på 2 dager etter økt dose på Menopur. Legen veldig fornøyd, det er godt med eggposer, også kommet noen på venstre side:)..ingenting på venstre for 2 dager sida...Så nå er det 300 IE Menopur t.o.m søndag,siste dæsj med nesespray mandags kveld(gudselov,- 5 uker på spray har tatt på)Ovitrelle eggl.sprøyte mandag kl. 23,30, og egguttak onsdag 4 mars, innsetting fredag 6 mars. Utrolig spennende dager framover.. Masse lykke til dere andre som er i gang!!!!! Goooood helg alle sammen:)
Rose69 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Masse lykke til med uttak :-) Spennende dager for deg!Krysser fingre for mange fine egg!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 takk takk.... Uff,jeg har fulgt med på deg, og har nå skjønt at det ikke har gått bra....jeg blir så trist når jeg leser nedturene og skuffelsene til dere alle som ikke lykkes altså...men så imponerer det meg at dere tross alt greier å se positivt framover, og at dere er så positive til oss andre som ikke vet om vi lykkes eller ikke enda. Jeg er så utrolig glad for at jeg har funnet dere her inne på dette forumet, det er utrolig godt å holde til her inne i denne tøffe perioden.....Håper virkelig at det snart blir din tur til å lykkes, Rose...da hadde jeg blitt så glad på dine vegne...
Rose69 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg hadde heller aldri klart meg uten jentene her inne gitt.De er redningen :-) De eneste forstår en i vanskelig periode.
frk bulle Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Kunne ikke vært mer enig Rose! Disse jentene her inne er gull verdt! Både i medgang og motgang så er de der.Det er helt uvurderlig i disse prosessene våres.. LYKKE TIL med uttaket og resten av runden! Heier på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå