Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Vi venter nr.2, og det blir 16 mnd. mellom barna. Syns denne vogna ser super ut! Har noen erfaring med å bruke den til spedbarn og større søsken? Lurer litt på hvordan det fungerer... Det er jo ikke alltid jeg kommer til å trille med begge to, siden elste skal i bhg. Da har jeg jo en enkel vogn når bare babyen er med :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg ble aldri komfortabel med å ha både baby og eldstemann vendt fra meg.. Trælete å stappe unger inn i søskensetet under, ble bare irritert så jeg solgte vogna.. Legg merke til at veldig mange selger i alle dall den nye modellen "vibe" nesten ubrukt.. Hvorfor det tror du?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Ja, ser det er mange til salgs nesten ubrukt, så det er nok en grunn til det... Så får tenke videre :-) Har ikke lyst på dobbel vogn... Dumt å trille rundt med en brei dobbelvogn, med bare en unge....
Lykke X 4 Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg vurdere å ha denne som søskenvogn til mine to som det blir 23 mnd i mellom. Men jeg har mest lyst til å bytte den ut fordi jeg synes den er tung å trille, kalesjen er lite lun, og liggestillingene blir lite optimal om man bruker den som søskenvogn. Men jeg har ikke bestemt meg enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå