Gå til innhold

Aldri mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg skulle sitte med den følelsen nå skremmer meg litt! Jeg har jo ikke sprayet ut tiden en gang, skal på UL og GU på tirsdag for deretter begynne på sprøytene.

I den siste tiden synes jeg bivirkningene har vært uutholdelige. Fra å ha masse overskudd har jeg nesten ingen ting igjen og sover mye, jeg er svimmel og har øyeflimmer...

Må si jeg virkelig beundrer dere alle som har vært igjennom forsøk på forsøk, allerede nå er jeg rimelig metta på det jeg er igjennom!

(Beklager, men måtte bare få ut litt frustrasjon når det nå føles ut som en betongkloss har falt ned i hodet mitt..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette hørtes ikke noe behagelig ut. Jeg har også vært rimelig tom for energi i spraytiden, men ellers har jeg heldigvis hatt lite bivirkninger. En og annen hetetokt og litt svimmel. Er kanskje derfor jeg har gjort det 6 ganger. Håper sprøyte starten demper litt av bivirkningene og at du får mange fine egg og en perfekt spire. Det er jo det som gjør dette verdt alt vi må gjennom. Ja heldige er mennene våre som "bare" må sprute i en kopp, hehe. Du får minne han på det og få han til å gi deg litt ekstra pleie ;)

Skrevet

Hei hei.

Ville bare si at tiden med spray har vært verst for meg å.. Så fort jeg har begynt med sprøyter har alt blitt bedre:) Så lykke til=)

Skrevet

Huff så trist at du føler det sånn lillemin:(

Men kan hende det blir bedre når du starter på sprøytene, som noen andre sier så ble dem bedre når de startet på dem og det ble jeg også;) Selv om det virker tungt nu så er heldigvis kroppen sånn at den glemmer ganske fort, for du husker hvor vondt jeg hadde etter overstimuleringa mi etter forrige forsøk og da tenkte jeg at dette klarer jeg ikke å gjøre flere ganger, sa til samboeren at det ikke var sikkert vi kunne fullføre 3 pakken vi hadde kjøpt dersom vi ikke lykktes da. Men det var jo glemt noen uker etter og da sa jeg at vi måtte bare glemme å kjøpa masse dyre ting for vi måtte ha penger til 70 tusen nye ivf forsøk for den her dumme magen min skulle ikke få bestemme hvordan jeg skal leve mitt:) Var selgfølgelig litt overdrevent, og håper virkelig ikke vi må ha så mange forsøk til før det blir vår tur , men altså nå er jeg klar igjen selv om det var ubeskrivelig tøff runde forrige gang;)

Dessuten er ikke alle forsøk like og kan hende du vil oppleve spraytiden anderledes dersom du evt må igjennom det flere ganger!! Krysser fingrene for at det bare blir denne ene gangen på deg:)

Dette kommer til å gå bra skal du se, selv om du ser litt mørkt på det nå, forhåpentligvis sitter du igjen med verdens beste premie så ikke gi deg, stå på videre!!!

Lykke til på ul på tirsdag og med sprøytestart!!

Stor klem!

Skrevet

Kjære lillemin!!!

åh som jeg vet hvordan du har det!!

sånn har jeg tenkt i mange måneder nå siden det ble bestemt vi skulle i gang med forsøk.. og sånn har jeg tenkt i mange år siden vi har prøvd å få i snart 7..

avvisning av systemer, ventetid og angst over dersom, hvis, når osv..

kan ikke gi deg annet råd enn å holde ut!

det er utrettferdig at vi skal måtte ha det sånn, men man kan bare håpe at det skal klaffe en gang for oss også.

Jeg har testet positivt, men kommer ikke til å puste skikkelig før jeg har babyen i armene.

Skrevet

Ååååå, søte jenter! Tusen takk for veldig oppmuntrende ord =) Jeg fikk gåsehud av å lese de fine ordene!

Og som dere sier, kroppen glemmer fort, så frustrasjonen gjelder vel her og nå - så får vi håpe at det blir med denne gangen. Jeg er ikke av den som syter mye eller slikt, men nå har heldigvis (får en si) mannen min sett at det ikke er så greit, og står faktisk opp kl 08 når sprayen skal tas og HENTER den til meg! Snille, søte mannen min <3

Ellers får man kanskje bare tenke at alt som er vondt fører til noe godt, er i alle fall den erfaringa jeg har med annen type medisin. Blir spennende å se om jeg får til noen gode egg og at alt går som det skal i rugetiden...

Lykke til, alle dere fantastiske jenter! Dere fortjener alt =) Tusen takk nok en gang!!!

Og god helg ;)

Skrevet

Er helt normalt å bli litt frustrert og få litt små panikk inni mellom, men det går seg som regel til;) Du kan jo evt nevne det for sykehuset om dine bivirkninger av sprayen, for dersom du må i gjennom dette flere ganger er det jo andre alternativer som feks annet merke spray, eller evt sprøyter du kan bruke!!

Men hold ut nå så blir det forhåpentligvis bedre når du starter på sprøytene og som sagt kanskje om du er heldig trenger du ikke flere runder med denne sprayinga;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...