Gå til innhold

Wilma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet? :)

Jeg synes det er kjempefint, men er det for mye assosiasjoner til Flintstones eller? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis assosiasjoner i hele tatt, så til hun kjempepene datteren i Skjærgårdsdoktoren.

Skrevet

syns navnet e veldig fint!! :D har faktisk tenkt på da sjøl. og om ein har nokon assosiasjoner, så må det som forrige skreiv, vere med ho søte i skjærgårdsdoktoren.

Skrevet

Det er et koselig navn, men jeg ville absolutt skrevet Vilma. Tenker ikke på steinaldermennesker i det hele tatt ;)

Skrevet

Helt fint, ville skrevet Vilma, men liker Vilja mye bedre.. Ava er forresten helt nydelig!

Skrevet

wilma er kjempesøtt :) kjente ei utrolig nydelig jente en gang som het Hilma :)

Skrevet

Wilma er absolutt nydelig-og med W!

Skrevet

Jeg synes Wilma er kjempefint! Er ikke det og William spådd til å bli de to neste "hotte" navnene?

Jeg har prøvd å ymte til samboer om dette navnet, men vet ikke om han har tent helt på det ennå. Han jobber i barnehage og har assosiasjoner til så mange navn at jeg blir sprø (litt vanskelig å finne navn som INGEN unger i en barnehage på 80 unger har, eller har hatt over fere år da)... ;)

Skrevet

Wilma er ok, men absolutt ikke et navn jeg kunne brukt selv :P Men ser ikke bort ifra at det kan bli populært om et par år : )

Skrevet

Ava og Wilma klinger jo veldig godt sammen;)

Nydelige navn begge 2

Skrevet

Enig med Kapabel...

Skrevet

Takk for svar alle sammen! :):)

Skrevet

Synes det er helt ok, men ikke noe mer. Vet om to små jenter som heter dette. Synes navnet er litt hardt og kjønnsløst på en møte - kunne ikke valgt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...