Gå til innhold

Modne Oslo Jenter:)

million dollar baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen:)

Jeg kan desverre ikke torsdager, da jeg går på "yoga for gravide" denne dagen. Hva med neste onsdag 11 mars fra 16-17 tiden, eller mandag 9 mars eller fredag 13 mars ved lunsjtider (fra 12-13 tiden???)

Er det noen spesielle ønsker om sted?

Majorstua: Café M, Jacobs Aahl? Sentrum: Santinos, Egon? Aker Brygge: Friday's, Eataly, Olivia? Lysaker Brygge: LaDonna? Eller et annet sted?

Veldig hyggelig om du AdrenaLine også vil bli med, og godt å høre at ikke ting var så skummelt som du fryktet!!!

Jeg gleder meg til å se mange av dere i morgen!!!!

Klem

Annonse

Hei Jenter:-)

Jeg foreslår Aker Brygge som treffsted neste uke.Lett å komme seg til om man ikke kjører.(Det er det nemlig ikke til Lysaker Brygge)

Og lett med parkering på Brygga.

Olivia har god mat, og trivelig atmosfære.Så det er mitt forslag for sted.

Dessverre er det alltid sånn at det aldri passer for alle, men det ser ut som at fredag 13.Mars til Lunsj er det som passer de fleste.

Så hva med å møtes til lunsj Fredag 13.Mars fra kl.12 på Olivia , Aker Brygge?

Klem C.

Hei jenter.

Kl 12 på Olivia på Aker Brygge høres bra ut, iom at vi var på LaDonna sist:) Håper det er greit for deg Lille Ull-rik!? Det tar heldigvis ikke mer enn 5 min med bil inn til Aker Brygge fra Lysaker. Vi blir sittende utover, så det gjør ikke noe om du kommer kl 13:)

Mannen min spiste forøvrig lunsj på Olivia i går, og han sa at det var veldig god pizza der:)

Det er synd at du Aurore ikke kan bli med på fredag, men jeg håper du blir med neste gang! Når har du forresten termin?

Det ser ut som om vi er 6-7 stk foreløpig (inkl deg AdrenaLine:)... Jeg bestiller bord i begynnelsen av neste uke, i tilfelle det er flere som henger seg på!

Dette blir kos:)

Klem

Annonse

Hei jenter:)

Da har jeg bestilt bord på Olivia på Aker Brygge førstkommende fredag (13. mars) kl 12.00. Bordet er betilt på navnet "Barn i Magen".

Jeg har bestilt bord til 10 stk:

Million Dollar Baby

Chris70

AdrenaLine

Lille Ull-rik

To små i magen

Jente 20.april

En fra før

Barbasterk

Lipaja

Lisamor123

Gleder jeg meg masse til å se dere!!!

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...