Gå til innhold

Noen førstegangsfødende +/- 30 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om det er noen andre her inne som er førstegangsfødende og rundt 30? Selv har jeg termin i begynnelsen av juli, har da fylt 31.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre på noenlunde samme alder:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her er jeg :) Fylt 31 i januar og har termin i midten av juli.

Skrevet

Ah, godt å høre at jeg ikke er den eneste;p. Hvor holder du til? Jeg bor like utenfor Trondheim, men jobber i byen. Vet du hva slags kjønn du venter? Vi skal vist ha en jente (om jordmor ikke har sett feil da). Reiser nå på to ukers ferie til USA, men det hadde vært hyggelig med et treff eller noe etterhvert?

Skrevet

Hei! Jeg bor på sørsia av byen, men jobber ganske sentralt. Vi skal ha jente vi og. Kos deg i ferien så kan vi finne på noe etterhvert ja :)) Kanskje dukker det flere opp også.

Skrevet

Heisann=))

Jeg blir 27 nå og har termin i midten av august og venter da første baby=))

Jeg bor på Utleir v/ Risvollan=))

Skrevet

Hei.

Vi er et jentepar på 30- og 26år (fyller 31/27 i år) som venter en liten gutt i midten av juni. Dette er vårt første barn. Bor litt utenfor Trondheim, men det blir fort noen byturer på oss :)

Skrevet

Hei :D

Jeg er 32 og førstegangs. Har termin i mai, og vi gleder oss veldig til tassen kommer.

Skrevet

heisann!

Jeg blir 29 år i august, og har termin med vår første i slutten av juni. Er kjempe spent :-)

Skrevet

Hei=)

Blir 28 år i august, venter en liten gutt i midten av juli. Vår første=) Bor foreløpig så å si midt i byen, men er på husjakt!

Skrevet

Hvor bor dere da?

Utleir her=))

skal dere på treffet i neste uke?

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og fyller 28 tre uker etter termin. Håper folk kommer på BiM-treff, slik at vi kan bli kjent:)

Skrevet

Jeg er 28år og venter mitt første barn i månedsskiftet august /september. Har ikke vært på BIM-treff enda, men får prøve å få vært med snart:)

Skrevet

Så koselig at det faktisk er flere av 'oss' da:-) Har nettopp kommet hjem fra ferien her, med kofferten full av babyklær;p.

Er det noen av dere som har vært på treff eventuelt kunne vært interessert i et treff etterhvert?

Vi har ingen i vår umiddelbare omgangskrets som har barn, så det hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre 'likesinnede':-)

Skrevet

Jeg er 30 og venter mitt første barn. Venter en gutt i august. Vi bor i Malvik, ca 15 min fra byen herfra. Jeg kunne også tenke meg å møte noen i samme situasjon.

Skrevet

Jeg er også 30 og førstegangs. Bor i midtbyen, men flytter til Fossegrenda før babyen kommer. Har termin 4. sept. Kjenner ikke noen andre som er gravide, så hadde vært fint å møte noen likesinnede. :)

Skrevet

viss noen vil bli kjent så send meg en post da, så kansje vi kan få til noen trilleturer ilag=))

Skrevet

Jeg er gjerne med på både trilleturer og evt. treff:-)

Skrevet

Jeg oxo=)) skal vi treffes etter at babyen er kommet?

Skrevet

Ja, veldig gjerne:-) Har du begynt å kjøpe inn utstyr/klær og så videre?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei Hei!

Jeg er 30 og skal ha baby i november. Vår første:)

Du hadde termin i bynnelsen av Juli ja, da regner med at baby er på plass og du nyter travle dager:)

Håper alt gikk bra!

Skrevet

Hei Marit! hvordan gikk det med fødselen?

Bor på Hommelvika jeg, og vi skal ha vår første baby i november.

Kjenner du flere som skal ha baby fra Malvik området?

Hadde vært trivelig å bli kjent med flere nymmamaer/gravide fra området..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Eg er 76 modell og har termin i begy av nov. Vi bur på Grilstad på Ranheim. Eg blir gjerne med på trilleturer!

Skrevet

Hommelvika er ikke så langt unna Ranheim da:). Vi får prøve noen trillerunder da:)

Når i november har du termin? jeg har termin den 11...

Skal du være med på BIM-treff nå på onsdagen kanskje?

Skrevet

Hei! :) Jeg har termin 12.okt med min første bebis. Er 29 år og bor i Østbyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...