Gå til innhold

Hører brått til her jeg:)

Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp og gratulerer så masse og velkommen til oss.

For en "merkelig" opplevelse det må ha vært å tro at du hadde 0 for å få vite at det er 2 der (jeg ler godt når jeg ser for meg at det sjokket nok har vært rimelig stort).

Her har vi også to fra før (6 og 8 år) og endelig fikk jeg overbevist mannen om at en attpåklatt ville være utrolig koselig og vips så blir han snart 4 barns pappa (he he).

Jeg er helt overbevist at når sjokket slipper taket så vil du føle deg både stolt og beæret over å ha blitt utvalgt til å bli tvillingmamma.

I "Den store Boken om Tvillinger" (anbefales) står det noen fine ord til ettertanke. Omtrent noe slikt;

"Vi er utvalgt til å få tvillinger fordi vi er sterke nok til å håndterer det".

Gled deg over æren og oppgaven du er blitt tildelt og oppdater oss masse da....

(ps: hører du også til i september klubben?)

Jeg er 12+0 idag og har termin 13. september

Gratulerer!

Det går kjempebra! Har nylig fått mine og det er bare artig og kos. Litt stress med småsjalu storebror, men det går seg vel til. Føler at det er en stor fordel å ha barn fra før så vi slipper dobbelt opp av den angsten vi hadde med førstemann. "Hjelp, han gråter, hva kan det være?" :) Er superavslappet denne gangen, og to er ikke så mye arbeid som jeg hadde trodd. (Har flaks og har fått to syvsovere da, det kan jo være årsaken)

Hva sier mannen da? Min var så sjokket at han ikke snakket om det på to dager, hehe. Det gikk heldigvis over :)

Lykke til videre i sv.skapet!

Hei og velkommen!

Jeg var på mit første ultralyd igår på Ullevål.

Og oj vilken sjokk med tårar som sprutade åt alle håll!!!

Jordmor trodde jeg ikke vill ha dem men det kunde hun ju glemme jeg visade kanske ikke lykko tårar men gud vikken overaskelse!

Sitter her i mit første svagerskap og venter to. Det er ju helt fantastiskt.

Vikken opplevlese det var på ultralyden!

Jeg er fortsatt i sjokk og har lite ord ;)

<3

Mina små søsken på snart 20 er tvillinger! Min Mor trodde meg ikke då jeg ringte henne igår på jobben. Hun brast i lykkotårar og bestemor stoltheten kom frem!

Kos deg, jeg har i alle fall haft to veldi gode dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...