Gå til innhold

når blir egentlig voksi for varmt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca blir det for varmt med voksipose/vinterpose?

Ikke noe stress enda selvfølgelig men...

Har nok også en ganske varm gutt.. kan har lenge ligget med vanlige klær på + ull lue og votter..

var vel bare i desember og januar han hadde litt mer på seg..

Og hva er greit å ha på de når de ikke bruker voksi, altså da utpå våren. Sitter da i sportsvogn... var så greit med bagen og dyne.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på!!!

Skrevet

Tja, kommer jo an på været det;) Her ligger tempen ute på 0 grader +-. Da ligger han i strømpebukse, body, lue og votter. Om det blir mye varmere går vi over til skinn under og dyne over...men min ligger i bagvogn enda da. Går jo an med dyne i sportsvogn og, men en lettere pose er kanskje enklere. Jeg har den gamle voksien, den kan man jo bytte ut ulldyna med en lettere dyne i, så blir den ikke like varm.

Jeg regner med voksien blir for varm i april, men det er i trøndelagvær:)

Skrevet

Jeg husker at voksien var for varm i november, men husker ikke gradene da selvsagt :/ Uansett, snuppa her ligger med ullbody og ullstrømpis, men da det ikke var så kald hadde hun bare ullsokker istedet for strømpisen. Også lue og votter da selvsagt. Om det er kaldt har hun en tykkere ullgenser på seg også. Poenget er at jeg fikk tips (fra ei som er pedagog i bhg) om at det er bedre å ha på ull tilfelle hun blir for varm. Da blir hun hvertfall ikke kald om hun blir svett! Så vi bruker ikke vanlige klær sålenge hun er ute selv om Snupi også er ganske varm av seg :) (Kan jo hende du mener ull med vanlige klær også da ;) )

Skrevet

ja ull slik som du beskriver er jo sant..!!

Men jeg bytter ikke til ulklær når jeg skal ha han i vognen.. Bruker ull når det er på det kaldeste. Og ofte bare ull, ett lag... holder i massevis her!

Lurte kanskje på å kjøpe en tynnere pose til å ha i vognen når det begynner å bli vår! Og da først med en ulldress over andre klær. har en ulldress han har på seg i bil, som jeg tror er genial å bruke. men dette blir jo ikke så god stopper for vind da.... kanskje ikke det største problemet!

men er det noen som har erfaringer med noen tynnere poser?

babysnuggle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...