Gå til innhold

Huff,jeg falt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt med vogna da jeg var ute og trillet idag.falt,så jeg dro med meg "håndtaket" på vogna ned i bakken,så vognen stod på de to bakhjulene..

"ånei,jenta!",var det eneste jeg husker jeg tenkte da det skjedde,og kom meg fort opp og tittet i vognen.

Der lå jenta å døste og kikket så vidt opp i mine forskremte øyne,før hu la seg til å sove igjen.

Hun hadde bae sklidd litt lenger ned i voksiposen,men virket da ellers glad og fornøyd.:)

Da kunne jeg puste lettet ut,og venninna mi begynte å le seg ihjel,for det hadde sett så komisk ut,og alt hadde skjedd i slow motion:P

Men HUFF så redd jeg ble akkurat da det skjedde!=I

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du ble redd.. Godt det gikk så bra som det gjorde. :-)

Skrevet

Uff, det har jeg også gjort! Blir ganske redd ja!

Jeg skled i nedoverbakke jeg da, det eneste jeg tenkte var "ikke slipp vogna"... hehe...

Heldigvis gikk det bra! Snupppa sov over hele seansen, og jeg hadde vonde drømmer i dagevis:)

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg med førsteman. Da var jeg på tur i skogen og det var is (visste ikke før jeg gikk inn i skogen, var fint på fortauene i byen) og vi begynte å skli mot en bratt stup. Synes det var fryktelig skumelt og husker det som det var i går, men det har faktisk gått 7 år siden. Det gikk bra, min baby bare lå der og smilte, gled ned litt i lammeskinnsposen, men uff, så skummelt. Skjønner veldig godt at du var redd.

Skrevet

Det går jo som regel bra,men man blir jo så fryktelig redd,og det sitter litt i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...