Elsker jenta si<3 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Falt med vogna da jeg var ute og trillet idag.falt,så jeg dro med meg "håndtaket" på vogna ned i bakken,så vognen stod på de to bakhjulene.. "ånei,jenta!",var det eneste jeg husker jeg tenkte da det skjedde,og kom meg fort opp og tittet i vognen. Der lå jenta å døste og kikket så vidt opp i mine forskremte øyne,før hu la seg til å sove igjen. Hun hadde bae sklidd litt lenger ned i voksiposen,men virket da ellers glad og fornøyd. Da kunne jeg puste lettet ut,og venninna mi begynte å le seg ihjel,for det hadde sett så komisk ut,og alt hadde skjedd i slow motion:P Men HUFF så redd jeg ble akkurat da det skjedde!=I
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Skjønner du ble redd.. Godt det gikk så bra som det gjorde. :-)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Uff, det har jeg også gjort! Blir ganske redd ja! Jeg skled i nedoverbakke jeg da, det eneste jeg tenkte var "ikke slipp vogna"... hehe... Heldigvis gikk det bra! Snupppa sov over hele seansen, og jeg hadde vonde drømmer i dagevis:)
shari_z Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Akkurat det samme skjedde med meg med førsteman. Da var jeg på tur i skogen og det var is (visste ikke før jeg gikk inn i skogen, var fint på fortauene i byen) og vi begynte å skli mot en bratt stup. Synes det var fryktelig skumelt og husker det som det var i går, men det har faktisk gått 7 år siden. Det gikk bra, min baby bare lå der og smilte, gled ned litt i lammeskinnsposen, men uff, så skummelt. Skjønner veldig godt at du var redd.
Elsker jenta si<3 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 Det går jo som regel bra,men man blir jo så fryktelig redd,og det sitter litt i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå