mama73 m/tre søte små Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Ser at vi snart på finne fram sportsvogna til vår Teutonia Spirit S3, og trenger i den forbindelse en ny vognpose. Smurfen blir 6 mnd om to uker og har så å si vokst ut av av fashionbagen, samt den arvede dunposen.... Finner ikke forrige nummer av foreldre og barn med vognposetest, og lurer på om noen kan hjelpe meg med hvilken pose jeg bør kjøpe? Helst en pose man kan bruke hele året. På forhånd takk for svar!
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Er veldig fornøyd med voksiposen jeg da:) Mange måter å brette den på,så den passer hele året.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 hei, den posen som "vant" F&B- testen er iglo-posen fra Rudo. Kan brukes frem til ca 6 år om du kjøper med "forlengeren", samme som voksiposen. koster ca 500 kr mindre enn voksi urban - jeg er kjempefornøyd til tross for at jeg egentli ville ha voksi urban:)
Lunita_ Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 fornøyf med voksiposen jeg,men tror ikke jeg blir bruken den på sommeren,for den er veldig varm:)
Ylajali2 Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Bruker Go'ing sin vognpose. Fornøyd med den! http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=182&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0
MarihønaMedHvitveis Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Om jeg ikke husker feil så var det en tv-test der Odenwalder tok fyr iløpet av et par sekunder ihvertfall. Den med bamsemotiv i hodeenden. Så den vill ejeg ligget unna. Selv har jeg voksi til kalde dager (har teutonia timmy), og bruker en softbag med quinnypose inni når det er litt varmere. Hadde jeg 1500 kr hadde jeg kjøpt Katvig sin fra lilleprinsen.no. Uttagbar bunnplate, kan brukes som både pose og bærebag, og følge rmed en dyne og litt sånt. Og lækker å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå