Vivil-08 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Har den siste uken hatt mer eller mindre vondt i siden. Det sitter på venstre side ca 5 cm frem for hoftebenet , og går litt oppover langs magen, Jeg synes det minner om muskelstrekk. Det er ubehagelig, og "hogger" i litt innimellom, men kan ikke si det er veldig vondt..... dette har vært mer eller mindre konstant de siste 5 dagene, kjenner det med en gang jeg beveger meg eller puster skikkelig med magen. Magen er ikke spes hard, så tror ikke det er kynnere. Var hos jordmor for en uke siden, da var symfysemål fint, hjerterytme fint og alt så bra ut. Har derfor antatt at det ikke er noe galt, men antgl bare rett og slett "muskestrekk" fordi livmoren utvider seg. Noen andre som har det slik?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg De siste dagene har jeg fått skikkelig ømme magemuskler på begge sider. Og det er så og si konstante "smerter" ja. Regner med det kommer av at magen har blitt større. Huff- hvordan skal det bli om 2-3 måneder da hehe
BabyMe Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også hatt det slik. Det er mest sannynelig muskelene og som blir "dyttet" på. Jeg å ble litt skeptisk på hva det kunne være og dro til legen, men han fant ingenting. Så han sa det mest sannsynlig var musklene. Magen presses jo utover nå og blir større så både innvoller og muskler og sener får seg en dytt. Det går nok bra, men føler du deg usikker så dra til legen. Man må være litt egoistisk når man er gravid og dra å sjekke ting om man føler seg usikker. Bedre en gang for mye enn en gang for lite sier jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå