frøet76 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Har en Odenwalder med dun og bomull, og småen elsker simpelthen å ligge oppi der når vi går tur ute- hun sover og sover og sover. Nå vet jeg ikke helt sikkert om det er varmen som gjør akkurat det, eller om det er kun bevegelsene av vognen. Om natten sliter hun med å sove lenge, så jeg lurte på om jeg skulle bytte ut dynen med denne posen? Har en teori at hun er spesielt glad i å ha det varmt( slik som mammaen sin, og at hun syns det er for kaldt på soverommet vårt? Vi har mellom 17-20 grader der. Men er litt engstelig for at det kan bli for varmt? Hva tror dere? Hun har på ullpysj og bleie.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tror det blir for varmt. Har samme pose som deg og den er veeeldig varm. Lar mini ligge i den i strømpebukse og body og lue når det er 5-10 grader ute... Og da er han god og varm. Har tenkt samme tanke som deg for mini sovner og sover som en stein i den deilige posen i vogna.
mamman til juliprinsesse Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hva med å prøve "sovepose"?? det har vi, da ligger snuppa nedi en pose med armer som stikker på utsiden, hun sover veldig godt i den og den er ikke SÅ varm og er ment som en sovepose i sengen. fåes bla kjøpt på spar kjøp
AO3 Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Sønnen vår sover i voksiposen sin (classic) - men vi har det veldig kaldt på soverommet, gjerne under 10 grader (vinduet står åpent, uansett hvor kaldt det er ute). Jeg tror ikke vi kan bruke voksiposen til våren/sommeren. Dessuten er det kanskje litt mer ventilasjon i en voksipose med knytting? Jeg vet ikke, kjenner ikke til posen du har. Sønnen min er alltid akkurat passe varm i voksiposen sin, men det er viktig at de ikke blir for varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå