Tøvsjura Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 vil du ta en titt på meg? lurer på hvor mange barn jeg vil få har 2 nå (nr 2 født 110109) og kjønn på disse? når vil nr 3 komme? lurer også på hvordan dette året vil gå med tanke på skole og jobb og evt bosituasjon? jeg født 201288 han 121083 takk for svar! =)
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 heisann... jeg føler 3 barn på dere, og jeg tror den siste kommer i 2011 el 2012... nå vet jeg ikke hva du har fra før da...men ser ut som d kan vere 2 jenter og en gutt på dere.... jeg får ikke opp så mye annet rundt deg nå, du virker ganske lukket, ialle fall for meg i dag:P men skal se om jeg får tid å legge noen kort ang fremtiden... lykke til...
Tøvsjura Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 takk for at du tok deg tid til å se på meg =) vi har en gutt og ei jente fra før så da blir det jo spennende å se om nr 3 da blir ei jente =) aurora så også barn på oss i løpet av 2011/2012 og vi har bestemt oss for ikke mer enn 3 års forskjell mellom våre barn så det passer jo fint med en ny gravditet da =) håper du klarer å se på meg senere når du får tid! Uansett, tusen takk for tiden din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå