Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått dato for når lillebror skal komme:

12.mars!!! Under 2 uker til det :D

Veldig godt og ikke minst motiverende å ha en dato å forholde seg til. Da skal nok den siste tiden gå mye lettere.

Men samtidig så er det litt nifst å tenke på og. Tenker en del på eventuelle komplikasjoner under/etter keisersnittet. Jeg har ei jente på 2,5 år som gjerne vil være med mamma og det blir nok trist å ikkje kunne ta seg av henne slik jeg ønsker. Heldigvis er pappaen verdens beste. Jeg tenker også litt på "tenk om noe skjer under keisersnittet..." Men denne tanken må jeg bare legge fra meg og heller glede meg over det som snart skal skjer :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139719521-har-f%C3%A5tt-dato/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg hadde planlagt ks og det gikk så smertefritt og greit! Og ingen ting kommer til å skje under ks, du har oddsene på din side! Ikke bry deg om skrekkhistoriene, bry deg om solskinnshistoriene! Om du får smerter etter operasjonen burde de ikke vare mer enn noen få dager så ikke bekymre deg, du har en fantastisk opplevelse foran deg :-D

Gjest leelu25 *høygravid*

Gratulerer med å ha fått dato :)

Jeg har 30 dager igjen til mitt keisersnitt 30.mars, som også er mens og ul-termin, så om ikke hu kommer ut av seg selv før termin henter de henne ut på termindato, og det er det eneste som holder meg gående om dagen.

Lykke til 12. mars :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...