Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg fødte for litt over en mnd. siden....og forventet ikke å få tante rød tilbake før om maaange mndr. men til min store forskrekkelse kom den i dag. PYTON
**Marge Simpson** Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Det var tidlig, gitt! Ammer du? Datteren min er 5 mndr. gammel, og jeg har ennå ikke fått mensen. Jeg fullammer riktignok, så det har nok endel å si. Jeg lurer også veldig på når andre som ammer fikk mensen tilbake.
Mamma mjaua Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 æsj, jeg fikk mensen i dag. sønnen min er 6 mnd og 5 dager. sluttet å fullamme han på mandag så i dag (fredag) kom den drittmensen. så her liggerjeg med ryggvondt og skal bestille mat. orker ikke lage mat og syns generelt synd på meg selv hehe
Marsipan❤grisen Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg fikk tilbake mensen når jenta mi var 8 mnd. Skikkelig kjipt, men har vært deilig med en laaang pause :-)
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 jeg full ammer, men ammet ikke lillemor fra kl 24-06/etter noen uker pga at hun sov natta igjennom jeg fikk mensen 1 1/2 mnd etter at jeg hadde født BLÆH sammen med da jeg fikk lillemann:-( så heldig.......... not...... o
De tre gull Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Har fullammet alle tre til 6 mnd. Fikk mensen igjen: 1) 4 uker 2) 6 uker 3) 4mnd ( av en eller annen grunn) Det er nok forskjellig i fra gang til gang og fra kvinne til kvinne..
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2009 Jeg misunner alle som har vært "mensenfri" lenge. Jeg fullammer!!! og tok bare 4 uker lissom. Fader så kjipt..hehe Survete jeg? neeeida;) God helg
Itsrejk Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Sikker på det er mensen som har kommet da? Har hørt at det kan være skorper som løsner der oppe... Kanskje det kan være det? Jeg fullammer (småtten er seks og ei halv uke), men har en gutt som sover godt om natta, så det går som oftest en sju-åtte timer uten mating på nattestid. Føler meg ikke trygg på at mensen ikke skal dukke opp snart... Husker ikke når den kom tilbake etter førstemann, men det kan vel være fordi jeg var ganske kjapp til å få putta inn en hormonspiral. Satser på det denne gangen også. Mye mindre blødninger (hvis noen), ikke menssmerter, mindre bekkenplager - og sikker prevensjon i fem år uten å tenke på det - uten å få proppa kroppen full av hormoner (hormonspiralen virker bare lokalt, ikke systemisk). *kremt* Det var vel dagens reklame for hormonspiral...
<3tobarnsmor<3 Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Fødte for 5 mnd siden og har enda ikke fått mensen. Sluttet og amme for ca 2 uker, så det kan jo hende den kommer snart. Har vært godt med en pause i hvertfall
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Her kom den etter 3 mnd. Fullammet... Kjipt å få den så fort igjen!
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Her kom den i dag :-(, akkurat 7 uker siden fødsel. Syns det vvar alt for tidlig og hadde håpet den holdt seg borte noen måneder til ja. Får håpe den er uregelmessig til å begynne med så den ikke kommer tilbake med det første. Har resept på Cerazette liggende, men har ikke bestemt meg for om jeg vil begynne på de. Men nå vurderer jeg det sterkt, mange mister jo mensen på Cerazette :-)
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Glemte å si at jeg også fullammer, hver 3. time døgnet rundt, og ofte hver time på kveldene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå