Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Easy Walker Sky?

Anbefalte innlegg

Synes disse er så stilige - særlig som bag-vogn. Bagen virker mye romsligere enn på andre tre-hjulinger, og den er lett og liten sammenlagt. Veldig få å oppdrive på brukt-markedet, så den må være populær eller? Dyr da...

Noen som vil dele erfaringer, gjerne ifht andre vogner??

Fortsetter under...

Vi har den (gamle modellen, selvsagt). Har stort sett vært fornøyd. Veldig god å trille. Savnet å ha ungen mot meg i begynnelsen da vi gikk over til sportsdelen (men sånn er det jo oftest med trehjulinger). Hadde vi ikke fått den på tilbud (4200,-) hadde jeg kanskje valgt en annen... Litt klønete med glidelåsene til å regulere ryggen med. Samtidig er det veldig godt med full liggestilling. Grei å ta inn og ut av bilen. Lett og god. Bagen er veldig åpen i kalesjen, men den nye er mye lunere og ser bedre ut.

Jeg har kjøpt den, og jeg blir bare mer og mer forelska i vogna. Har ikke fått ut ungen enda, men har jo prøvetrilla den en del da..Har ikke prøvd den på ulent tereng, men på snø er den iallefall fantastisk :)

Kan nevne at jeg først kjøpte meg en Simo kombi, men når jeg fikk prøve ut Easy'en bare MÅTTE jeg ha den..

Jeg har hatt denne vogna i 4 måneder. Nå har jeg solgt den og kjøpt meg ei Simo. Kjempedeilig å trille, men det er altfor åpent rundt kalesjen. Jeg bor på en plass hvor det blåser mye. Så da har jeg måttet brukt regntrekk for å gjøre det litt lunere.

Bagen er vanskelig å ta av, men dette har visst blitt forbedret på 2009-modellen.

Annonse

Jeg har den og er fornøyd! Har ikke brukt den med bag. God trillekomfort. Jeg synes ikke det er tungvint med glidelåsene som regulerer sittstillingen. Veldig lett og blir liten sammenlagt. Synes den ikke er så veldig lun i ruskevær, men sånn synes jeg er det med alle fremovervendte stortsvogner.

Mener sportsvogna koster 5000,-

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...