Gå til innhold

Erfaringer med crinone etter påvist graviditet?

SuperSizeMe

Anbefalte innlegg

Etter utredning fikk eg endelig vite at mine tre SA sannsynligvis kunne forklarast ut i frå eit lavt progesteronnivå. (Har ein på seks år frå før)

Eg skulle bruke pergotime ved neste forsøk, for å stimulere eggløsning. Men så vart eg gravid igjen, føre eg prøvde pergotime. Har veldig liten tru på at dette skal gå, men var til legen i dag, som ga meg crinone gel til å smøre i skjeden i fire veker.

Nokon som har erfaringer?

Er mellom fire og fem uker på vei.

Fortsetter under...

Jepp!! Eg har erfarling med crinone!!!:-)

Etter jeg hadde 2 spontan aborter+2ma'er - fikk jeg crinone(og albyl-e) som jeg skulle ta med engang jeg fikk positiv test!!

Å her sitter jeg med en 5mnd gammel sjønnas!!!!!:-)

(på utredningen fant de ikke noe galt med meg...)

Men det skal og sier at jeg gikk til healer etter den 4 aborten - og jeg har stor stor tro på at hun hjalp meg masse!!!

Lykke til!!!!

Jeg har tatt crinone i dette svangerskapet. Det er viktig du tar de til uke 12, begynne å trappe ned i uke 11. mange leger tror en bare skal ta det i et par uker, men det er feil. Progesteronnivået stuper i uke 9, så da må en ta crinone enda.

Jeg fikk beskjed om å stoppe å crinone i uke 9 - men tok ut pakken - så slutta i uke 10....

PS!! Gratulerer så mye kirsty!!! Har følgt med på deg - såååååååå kjekt at du endelig e blitt gravid igjen!!!

Lykke til videre i svangerskapet!!!!:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...