Gå til innhold

Har dere lekekjøkken til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hva slags har dere og er dere fornøyd?

Det er kanskje litt tidlig, men tenkte at det i i alle fall kunne være gøy å åpne og lukke og kaste lekene ut derfra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min fikk lekekjøkken til jul.. hu er veldig opptatt av det å skjønner åssen det fungerer.. hu setter kjeler på platene og "mat" oppi kjelene og skrur på platene hehe.. hu stor koser deg..

hu er no 16 mnd..

Skrevet

prøver å finne et som er like bra som det de har i bhg! Hun ELSKER det i bhg og leker bare med kjøkkenet.

Lekekjøkken er stas:D

Skrevet

har sett på de også men i bhg har de sånn i plastik og da har de plastik mat som kan settes på hverandre.Ikke minst så sitter det på en microbølgeovn hvor hun kan åpne og lukke døra!!

Men ja, har titta på de også, er nok ikke lenge til vi kjøper et slikt kjøkken!

Skrevet

Vi har lekekjøkken fra Fisher Price hjemme og de har et større i bhg også. Kjøpte vårt da hun var 15mnd, og hun har lekt med det siden. Det er veldig kjekt å ha i "alle aldre" og hun vokser ikke fra det i lek slik som med andre ting.. Først var det gøy å bare ta ting ut og inn av skapene, nå lager hun mat, smaker, fyller vann fra springen og alt mulig "på liksom" :)

Har hørt fra flere at et slikt kjøkken kan være god underholdning helt fra 1 - 5år.

Skrevet

Vi har komfyr fra Brio. Den er veldig populær hos jenta på 20 mndr. Valgte den fordi den er robust, og fordi jeg synes den så finere ut enn de andre som vi kikket på.

Skrevet

Dytter denne, vil gjerne ha tips til et velfylt og innholdsrikt lekekjøkken, gjerne bredt og ikke så veldig høyt da det skal inn i en lekehule.

Skrevet

har titta litt emr på nett og er maange fine trekjøkken der ute*sukk* bare desverre også ganske dyre.....

Det fra br-leker har jeg også sett på!

Skrevet

Fisher price kjøkkenet er veldig populært her, i bhg har de brio kjøkken som hun også bruker flittig.

Hun har også mye kjøkkenutstyr i stål som ligner på det vi bruker, bruker det dagen lang på rett måte :-) Hun er 1 1/2år.

Av en eller annen grunn elsker små barn kjøkkenutstyr, så der kan du ikke gå feil uansett hva du velger tror jeg :-)

Skrevet

ja snuppa vår henter kaseroller og annet ustyr i skapene og lager mat og smaker på det hun lager:)

Utrolig herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...