LoveActually Skrevet 28. februar 2009 #26 Skrevet 28. februar 2009 kortermet body i bomull under bomullspysj... Han sover med helseteppe...
FruBoger fødeklar Skrevet 1. mars 2009 #27 Skrevet 1. mars 2009 Her går det bare i bleie og bomullspysj. Sover under dynduna si. temperaturen på soverommet varierer fra 19-23 tenker jeg - men det er kaldere midt på natten (trekker fra naborommet).
WildPrincess Skrevet 1. mars 2009 #28 Skrevet 1. mars 2009 Bruker kun ull pysj... Har hel dresser i ull fra joha (er nok den jeg liker best), janus og cubus... alle fungere fint. Vet ikke om de dressene er pysjer, har sett flere bruke de som dresser på dagtid til babyen også. Men det spiller vel ingen rolle Hun holder seg varm og god i dem ihvertfall
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #29 Skrevet 1. mars 2009 Kun bomullspysj (sokker hvis den er uten føtter) Baller henne inn i ett helsteppe og dundyne over. Hun blir lett kald på hendene, men hater sånne klorevotter så jeg har fått bestemoren hennes til å strikke pulsvarmere i babyull Funker genialt bra! Også er det jo skikkelig stilig med pulsvarmere på en baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå